صفحه اصلی / استان ها / اصفهان / واگذاری زمین برای توسعه نیروگاه خورشیدی و کشت گلخانه‌ای در اصفهان
واگذاری زمین برای توسعه نیروگاه خورشیدی و کشت گلخانه‌ای در اصفهان

واگذاری زمین برای توسعه نیروگاه خورشیدی و کشت گلخانه‌ای در اصفهان

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اصفهان گفت: تاکنون برای ایجاد 1800 هکتار نیروگاه خورشیدی زمین اختصاص یافته است و در صورتی که سرمایه‌گذاران به زمین نیاز داشته باشند، آن را تأمین خواهیم کرد.

نیروگاه خورشیدی

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از روابط عمومی منابع طبیعی و آبخیزداری استان اصفهان محمد حسین شاملی، اظهار کرد: با توجه به اهمیت توسعه کشت‌های گلخانه‌ای درشرایط خشکسالی حاکم بر منطقه، اداره منابع طبیعی زمین‌ لازم را آماده  و واگذار می‌کند.

وی افزود : برای اجرای طرح های آبخیزداری اعتباری بیش از ۲۳۰ میلیارد ریال از محل صندوق توسعه ملی تخصیص یافته است که با توجه به برنامه ریزی در ۱۴ شهرستان، ۱۶ پروژه تعریف شده و پس از تهیه اسناد و انتخاب پیمانکار واجد شرایط در اواخر مرداد کلنگ زنی خواهیم داشت.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اصفهان تصریح کرد: تکمیل طرح کاداستر وطرح هادی روستاها از جمله برنامه های مورد توجه اداره منابع طبیعی است و هرکجا که دستگاه‌های اجرایی نیاز به زمین داشتند برای واگذاری آن، حاضر به همکاری هستیم.

وی گفت: طرح های آبخیزداری شهرستان کاشان در سطح استان اصفهان بی نظیر بوده و امیدواریم با استفاده از منابع صندوق توسعه ملی روند موجود در این منطقه استمرار یابد.

به گزارش کسب و کار نیوز، در آیینی با حضور محمد حسین شاملی، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اصفهان و مسئولان اجرایی کاشان، از خدمات مجید خداپرستان  تقدیر و محمد مهدی شریفی ، به عنوان رییس جدید اداره منابع طبیعی وآبخیزداری کاشان معرفی شد.
انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

استادان نمونه کشوری

اساتید اصفهان در میان استادان نمونه کشوری

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, از میان ۱۶ استاد برجسته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.