صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / مساعدت ۵۰ درصدی وزارت علوم در پروژه‌های عمرانی دانشگاه محقق اردبیلی

مساعدت ۵۰ درصدی وزارت علوم در پروژه‌های عمرانی دانشگاه محقق اردبیلی

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی گفت: دکتر نظرپور معاون اداری مالی وزارت علوم قول مساعد داد تا اگر دانشگاه بتواند 50 درصد پروژه را از منابع استانی احداث کند، وزارت علوم در خصوص 50 درصد باقیمانده مساعدت کند.

دانشگاه محقق اردبیلی

‌به گزارش کسب و کار نیوز، عزیز حبیبی رئیس با بیان این مطلب اظهار کرد: در دیدار با معاون اداری مالی وزیر علوم مساله کمبود اعتبارات عمرانی دانشگاه محقق اردبیلی در سال جاری مطرح شد. 

وی افزود: علی رغم اینکه در حالت استاندارد برای هر دانشجوی روزانه در دانشکده فنی و مهندسی باید ۱۴ مترمربع فضا وجود داشته باشد، در دانشگاه محقق اردبیلی تقریبا به اندازه نصف این رقم است؛ در راستای بهبود این وضعیت، ضرورت آغاز عملیات عمرانی فاز سوم دانشکده فنی و مهندسی در این جلسه مطرح شد که معاون وزیر برای کمک وزارت علوم در سال آینده به این پروژه قول مساعد داد. 

حبیبی اضافه کرد: همچنین معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزیر علوم برای تکمیل پروژه در حال احداث دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی قول مساعد داد. 

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی خاطرنشان کرد: در این جلسه معاون وزیر در خصوص ضرورت صرفه‌جویی در مصرف آب و برق و سایر منابع بخاطر مشکلات اقتصادی موجود در کشور تاکید داشت تا دانشگاه بتواند تا آخر سال برنامه‌های خود را به نحو احسن ادامه دهد. 

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.