چهارشنبه , ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / دانشجویان دانشگاه آزاد صاحب کارت بانکی تسهیلات اعتباری می‌شوند
دانشجویان دانشگاه آزاد صاحب کارت بانکی تسهیلات اعتباری می‌شوند

دانشجویان دانشگاه آزاد صاحب کارت بانکی تسهیلات اعتباری می‌شوند

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی از صدور کارت بانکی دارای تسهیلات ویژه مالی و اعتباری به دانشجویان با قابلیت کمک هزینه شهریه تحصیلی در آینده نزدیک خبر داد.

ثبت نام

به گزارش کسب و کار نیوز، دکتر عبدالرسول پورعباس در چهاردهمین جلسه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان، با تبریک فرا رسیدن دهه کرامت افزود: دانشگاه آزاد اسلامی یک دانشگاه کاملاً مردمی است و باید تمام تلاش خود را بکار گیریم تا با دادن خدمات مطلوب و در شان جامعه اسلامی،رفاه و رضایتمندی را برای مردم به ارمغان بیاوریم.

نماینده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در هیات امنای استان هرمزگان، ازفعالیت علمی، فرهنگی و اقتصادی به عنوان سه محور اصلی فعالیت های این دانشگاه یاد کرد و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در راستای تحقق سیاست های نظام ، انقلاب و منویات رهبری با تدوین و برنامه ریزی اصولی و هدفمند فعالیت خود را بیش از پیش در حوزه های یاد شده ادامه خواهد داد.

وی تربیت دانشجویانی با روحیه انقلابی بالا و متعهد به انقلاب را از رسالت های مهم این دانشگاه برشمرد و اظهار کرد:دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان میراث بزرگ انقلاب باید پایگاه فرهنگی و انقلابی در جامعه باشد و بتواند به عنوان پشتیبان علمی و پژوهشی برای به نتیجه رسانیدن اهداف انقلاب نقش شایان توجه ای داشته باشد.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی ازبرنامه ریزی مدون برای تخفیفات دانشجویی به دانشجویان این دانشگاه خبر داد و گفت: این دانشگاه به دنبال این است تا با ایجاد منابع مالی مستمر و طرح های سرمایه گذاری سود ده و فعال کردن شرکت های دانش بنیان بتواند با تولید ثروت و درآمد زایی از تولیدات علمی ، وابستگی به شهریه را کاهش داده و بتواند از محل این سرمایه ها ،تخفیف شهریه دانشجویی اعمال کند.

دکتر پور عباس، بازنگری چارت سازمانی و حرکت به سمت چابک سازی را از دیگر اقدامات انجام شده در دانشگاه آزاد اسلامی دانست و تصریح کرد: برنامه مدون سبک سازی بدنه دانشگاه بعد از ماه‌ها بررسی و کار کارشناسی سرانجام به نتیجه رسید و با ابلاغ به واحدها و مراکز دانشگاهی قابل اجراست.

وی، راه اندازی سامانه یکپارچه سازی خدمات آموزشی، اداری و … در دانشگاه را گامی مهم در راستای کاهش هزینه های غیر ضروری برشمرد و افزود: زیرساخت های این مهم به خوبی طراحی و انجام شده و کلیه خدمات از شکل دستی و جزیره ای به سمت خدمات یکپارچه دیجیتالی با تکیه بر فناوری آی تی پایه گذاری شده است که می تواند با شفاف سازی در کلیه خدمات و خریدها از خطاهای سهوی و عمدی جلوگیری و انجام این امورات را تسریع کند.

دکتر پورعباس تاکید کرد: از این پس تمام امورات دانشگاه از قبیل ثبت نام، انتخاب واحد، دریافت ها، پرداخت ها، حقوق و مزایا، خرید و فروش از طریق سامانه طراحی شده صورت می گیرد و از حالت دستی خارج می شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید برتقویت شرکت های دانش بنیان و ایجاد طرح های اقتصادی در واحدهای دانشگاهی اظهار کرد: در دانشگاهها به گونه ای عمل شود که طرحهایی که قابلیت درآمد زایی و توجیه اقتصادی ندارند وارد چرخه مرکز رشد نشوند و هر استان سعی کند با تولید یک محصول با کیفیت ، آن را برند سازی و به درآمد زایی واقعی برسد.

دکتر پور عباس، استان هرمزگان را استانی با پتانسیل بالا عنوان کرد و افزود: دانشگاه آزاد اسلامی باید با تکیه بر علم و فناوری و هدفمند با ورود به بخش های مختلف و معرفی ظرفیت های خود بتواند با تعامل و ارائه خدمات مناسب و بکارگیری از توانمندی های خود گام بزرگی در جهت سازندگی ، توسعه، حل معضلات و مشکلات جامعه بردارد.

وی، کاهش هزینه ها و کیفی سازی امورات دانشگاه را از رموز موفقیت دانست و تصریح کرد: با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی جامعه باید به گونه ای عمل کنیم تا با کمترین هزینه بیشترین خدمات را با کیفیت عالی به اقشار دانشگاهی و سایرین ارائه کنیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی در پایان توسعه همه جانبه دانشگاه را خواستار شد و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی باید با تکیه بر پتانسیل موجود خود و داشتن تجارب ارزشمند علمی و پژوهشی بتواند در همه حوزه ها پیشرفت کند و به کمک کشور بشتابد و بخش های مختلف دولتی و غیر دولتی را در همه زمینه ها یاری رسان باشد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی،این جلسه با دستور “ایجاد طرح ها و پروژه های سرمایه گذاری در راستای تقویت اقتصاد و بنیه مالی دانشگاه ” کار خود را آغاز کرد و پس از بحث و بررسی های لازم توسط اعضای هیات امنا برخی از طرحها به تصویب رسید.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.