صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / حریفان ایران در مرحله حذفی جام جهانی تیروکمان مشخص شد
حریفان ایران در مرحله حذفی جام جهانی تیروکمان مشخص شد

رقابتهای جام جهانی تیروکمان آلمان

حریفان ایران در مرحله حذفی جام جهانی تیروکمان مشخص شد

در پایان مرحله مقدماتی رقابتهای جام جهانی تیروکمان که در برلین آلمان در حال برگزاری است، حریفان ایران در مرحله حذفی انفرادی مشخص شدند.

 

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، در پایان مرحله مقدماتی مرحله چهارم جام جهانی تیروکمان که در برلین آلمان در حال برگزاری است، کمانداران کامپوند زنان و مردان و زهرا نعمتی در بخش ریکرو زنان به مرحله حذفی راه یافتند و امروز در بخش انفرادی به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

در این رقابتها و در پایان جدول رده‌بندی کامپوند انفرادی مردان؛ نیما محبوبی که با کسب ۷۰۲ امتیاز در رده شانزدهم قرار گرفته است، در مرحله یک چهل و هشتم حذفی انفرادی استراحت دارد و در مرحله یک بیست و چهارم در برابر برنده کرواسی و چین تایپه به میدان خواهد رفت. مجید قیدی که در جدول رده‌بندی مرحله مقدماتی با کسب ۶۸۹ امتیاز در رتبه ۴۸ قرار گرفته است، امروز چهارشنبه در حذفی انفرادی به مصاف کمانداری از هند می‌رود. اسماعیل عبادی نیز که در جدول رده‌بندی مرحله مقدماتی با کسب ۶۹۸ امتیاز بیست و پنجم شده است، امروز در مرحله حذفی انفرادی در برابر نماینده لوگزامبورک دیدار خواهد داشت، امیر کاظم پور دیگر نماینده کشورمان که در جدول رده‌بندی مرحله مقدماتی با کسب ۶۸۳ امتیاز در جایگاه شست و چهارم قرار گرفته است، در حذفی انفرادی به مصاف کماندار آلمان خواهد رفت.

در بخش کامپوند بانوان؛ فرشته قربانی که در پایان جدول رده‌بندی مرحله مقدماتی با کسب ۶۸۴ امتیاز، بیست و یکم شده بود در مرحله یک چهل و هشتم حذفی انفرادی استراحت دارد و در مرحله یک بیست و چهارم در برابر کماندار هند به میدان خواهد رفت، راحله فارسی که در پایان جدول رده‌بندی مرحله مقدماتی با کسب ۶۸۳ امتیاز، بیست و ششم شده بود در مرحله یک چهل و هشتم حذفی انفرادی با هلند دیدار خواهد داشت. پریسا براتچی نیز که در جدول رده‌بندی مرحله مقدماتی با کسب ۶۷۸ امتیاز سی و پنجم شده است، در مرحله یک چهل و هشتم حذفی انفرادی با نماینده آلمان رقابت خواهد کرد. گیسا بایبوردی دیگر نماینده کشورمان که در جدول رده‌بندی مرحله مقدماتی با کسب ۶۷۴ امتیاز در جایگاه چهلم قرار گرفته است، در مرحله یک چهل و هشتم در برابر کماندار ایتالیا به میدان خواهد رفت.

زهرا نعمتی تنها نماینده ایران در بخش ریکرو بانوان که در جدول رده‌بندی مرحله مقدماتی با کسب شست و چهل امتیاز در جایگاه چهل و پنجم قرار گرفته است، امروز در حذفی انفرادی به مصاف کمانداری از قزاقستان خواهد رفت.

تیم کامپوند مردان نیز که در جدول رده‌بندی مرحله مقدماتی دهم شده است، فردا پنجشنبه ۲۸ تیر در مرحله یک هشتم با تیم هلند رقابت خواهد کرد و میکس تیم کامپوند نیز در برابر کمانداران سوئد دیدار خواهند داشت.

همچنین تیم کامپوند زنان نیز که در جدول رده‌بندی مرحله مقدماتی در جایگاه هفتم قرار گرفته است، فردا پنجشنبه در مرحله یک هشتم با تیم قزاقستان دیدار خواهد داشت.

 

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.