صفحه اصلی / ورزشی / کشتی و رزمی / کشتی فرنگی جوانان آسیا
کشتی فرنگی جوانان آسیا

صعود سه نماینده ایران به نیمه نهایی

کشتی فرنگی جوانان آسیا

نمایندگان اوزان ۵۵،۶۳ و ۱۳۰ کیلوگرم ایران در نخستین مصاف خود برابر رقبایشان در رقابت‌های کشتی فرنگی جوانان آسیا به برتری رسیدند.

تیم ملی کشتی فرنگی جوانان

به‌ گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ‌ایسنا، رقابت‌های کشتی فرنگی جوانان آسیا از صبح امروز (سه‌شنبه) با برگزاری رقابت‌های پنج وزن نخست آغاز شد. در وزن ۵۵ کیلوگرم پویا ناصرپور پس از استراحت در دور نخست در مرحله یک چهارم نهایی برابر یئونگ وو جئونگ از کره جنوبی با نتیجه‌ هشت بر صفر پیروز شد و به نیمه نهایی رسید. ناصر پور برای رسیدن به فینال باید از سد برونوف عظمت از قرقیزستان بگذرد.  ناصرپور در صورت برتری، در دیدار نهایی به مصاف برنده مبارزه هند و قزاقستان خواهد رفت.

در وزن ۶۳ کیلوگرم، بهرام معروف خانی پس از استراحت در دور نخست برابر تیلک آسمبایف از قزاقستان ۱۰ بر صفر پیروز شد و در مرحله نیمه نهایی باید به مصاف سیدیلا تازایف از ترکمنستان برود.

در وزن ۷۷ کیلوگرم که ۹ کشتی‌گیر حضور دارند، شایان عفیفی در دور نخست برابر تمیرلان بکتوردیف از قرقیزستان روی تشک می‌رود و در صورت برتری راهی نیمه نهایی خواهد شد.

در وزن ۸۷ کیلوگرم که ۹ کشتی‌گیر حضور دارند، محمد هادی سراوی در دور نخست به مصاف هیروتو تویومورا از ژاپن می‌رود.

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم، امین میرزازاده پس از استراحت در دور نخست، برابر آنتون ساونکو از قزاقستان دو بر یک پیروز شد و به نیمه نهایی رسید. میرزازاده برای رسیدن به فینال باید از سد ژیونان لیانگ از چین بگذرد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

کشتی از بازیهای اروپایی خط خورد

به گزارش کسب و کار نیوز، سومین دوره بازی های اروپایی از ۲۱ ژوئن تا …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.