صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / هم دختران و هم پسران شرایط خوبی برای بازیهای آسیایی دارند
هم دختران و هم پسران شرایط خوبی برای بازیهای آسیایی دارند

سرمربی تیم ملی قایقرانی

هم دختران و هم پسران شرایط خوبی برای بازیهای آسیایی دارند

ایرج اقلیمی با اشاره به وضعیت ملی‌پوشان قایقرانی، گفت: هم در بخش پسران و هم در دختران شرایط خوبی برای بازی‌های آسیایی جاکارتا داریم.

 

به‌ گزارش ‌کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، ایرج اقلیمی، سرمربی تیم‌ ‌ملی قایقرانی ایران در  نشست خبری پیش از  اعزام به بازی‌های آسیایی جاکارتا که در کمیته ملی المپیک برگزار شد، اظهار کرد: ما بعد از رقابت‌های قهرمانی آسیا در سال گذشته تمریناتمان را به طور منظم و منسجم ادامه‌ دادیم. زمستان را در شهرهای گرمسیر بودیم و در سال جدید نیز در کاپ دو جهانی آلمان شرکت کردیم. هدف ما این بود که حریفان آسیایی را در این کاپ جهانی آنالیز کنیم، اما چون اکثر کشورهای آسیایی به طور کامل در این کاپ حضور نداشتند، شناخت ما نیز کامل نشد. با این حال ما محک خوبی خوردیم و بعد از آن نیز برای بازی‌های آسیایی جاکارتا تمریناتمان را ادامه‌ دادیم.

اقلیمی ادامه‌ داد: طبق برنامه‌ریزی هایی که داشتیم تمرینات را پیگیری کردیم و بر اساس موادی که در آن مسابقه می‌دهیم، برنامه‌ها  را پیش بردیم. تیم‌ ‌ملی قایقرانی قبل از بازی‌های آسیایی یک اردوی خارجی پیش رو دارد. ابتدا قرار بود در مالزی تمرین کنیم، اما این کشور به دلیل مشکلات سخت افزاری نتوانست کمک کند و به همین دلیل به تایلند می رویم و در آن جا آخرین تمرینات را با ارنج‌های نهایی انجام خواهیم داد و سپس راهی جاکارتا خواهیم شد.

سرمربی تیم‌ ‌ملی کایاک درباره انتخاب نفرات ، بیان‌ کرد: ما چندین انتخابی داشتیم. در تیم‌ ‌ملی به روی همه ورزشکاران باز بود. هر کسی مدعی حضور بود تست داد و شرایط خودش را دید. تیم‌ ‌ملی انتخاب شده است، اما هنوز ارنج های نهایی را تعیین نکرده‌ایم. البته یک چیزهایی مشخص است. چه در بخش پسران و چه در بخش دختران می دانیم چه اتفاقاتی رخ می‌دهد، اما باز هم همه چیز باز می‌گردد به آخرین لحظه‌ای که ما نفرات را برای قایق های مختلف ارنج می‌کنیم. طبق برنامه‌ریزی این دوره از بازی‌ها از ۱۲ رشته باید در ۱۰ رشته شرکت کنیم. به همین دلیل یک رشته را باید حذف کنیم که هنوز تصمیم نهایی درباره آن را نگرفته‌ایم. تلاش ما بر این است که رشته‌ای را حذف کنیم که در آن قطعا شانس مدال نداریم.

او درباره تغییر مواد بازیهای آسیایی بیان‌ کرد: اندونزی با توجه به این که میزبان است، تغییراتی در مواد مسابقات داشته است. مثلا کایاک تک نفره هزار متر حذف شده است. ما در این بخش یک حریف قدرتمند ازبکستانی داشتیم که ورزشکاران ما به آن رسیده بودند و ما کاملا او را گرفته بودیم و شانس طلا داشتیم، اما حذف شد. کانوی تک نفره ۲۰۰ متر حذف شد که در حال‌ حاضر کانوی دو نفره ۲۰۰ متر ‌اضافه شده است که خدا را شکر در آن شرایط خوبی داریم و به دنبال بهترین رنگ مدال هستیم. این تغییر و تحولات قطعا در کار ما تاثیر گذاشته است اما تلاش کردیم این تاثیر به کمترین میزان برسد. حتی کنار رفتن برخی از ورزشکاران به دلیل دوپینگ نیز به ما آسیب زد، اما تلاش کردیم که بهترین تغییرات را انجام دهیم تا با قدرت به بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا اعزام شویم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.