صفحه اصلی / فرهنگی / خرید بلیط هواپیما بلیط چارتر و بلیط قطار در قاصدک ۲۴
خرید بلیط هواپیما بلیط چارتر و بلیط قطار در قاصدک ۲۴

قاصدک 24 یکی از سامانه های جامع ارائه دهنده خدمات سفر

خرید بلیط هواپیما بلیط چارتر و بلیط قطار در قاصدک ۲۴

قاصدک 24 به عنوان یکی از سامانه های جامع ارائه دهنده خدمات سفر این امکان را برای خریداران خود مهیا می‌سازد که بدون نگرانی در خصوص امنیت وسیله نقلیه، سرعت، راحتی و حتی هزینه آمد و شد با آن، سفرشان را مدیریت نمایند. این سامانه خدمات مسافرتی و جهانگردی خود را در زمینه های گوناگونی ارائه می‌کند و امکان خرید انواع بلیط اعم از هواپیما، قطار و... را برای کاربران خود تسهیل می‌نماید.

ارزانترین بلیط هواپیما را از ما بخواهید!
خرید ارزانترین بلیط هواپیما از قاصدک ۲۴ با مراجعه به سایت این مجموعه به آدرس www.ghasedak24.com و تنها با در اختیار داشتن اطلاعات شخصی، یک کارت بانکی متصل به شبکه شتاب و رمز دوم آن، آدرس یک پست الکترونیکی و حتی بدون نیاز به ثبت نام در سایت، امکان پذیر است. از این رو کاربر برای خرید بلیط هواپیما می‌بایست با توجه به نوع سفر خود از میان دو گزینه “پرواز داخلی” و “پرواز خارجی” یک گزینه را انتخاب نموده و سایر گزینه ها را در مراحل بعدی تکمیل نماید.
گفتنی است فهرستی که پس از جستجو به کاربر نمایش داده می‌شود، لیست کاملی از بلیط های موجود در مسیر انتخابی مسافر است که کاربر می‌تواند جهت دستیابی به ارزانترین بلیط هواپیما آن را با فیلترهای تعبیه شده در سیستم از لحاظ بازه زمانی، قیمت و شرکتهای هواپیمایی محدود نماید و در زمان کوتاهتری به بلیط هواپیما مورد نظر خود دست یابد.

بلیط چارتر و لحظه آخری هواپیما
بلیط چارتر هواپیما، تمام یا بخشی از بلیط خطوط پرتردد هوایی است که به صورت ماهانه یا سالانه توسط آژانس ها و دفاتر خدمات مسافرتی خریداری شده و از طریق کانالهای آنها به فروش می‌رسد. جالب است بدانید بلیط چارتر در کلیه مسیرهای پروازی ارائه نمی‌شود و بلیط چارتر مشهد، بلیط چارتر کیش و بلیط چارتر استانبول، اغلب پر فروش ترین بلیط های هواپیما در این بخش می‌باشند.
خرید بلیط لحظه آخری که به نوع خاصی از بلیط های چارتر هواپیما اطلاق می‌شود نیز به سادگی در سامانه خرید آنلاین بلیط هواپیما قاصدک ۲۴ امکانپذیر است. برای این کار تنها کافیست، با انتخاب مبدا، مقصد و تاریخ سفر، بلیط هواپیما مورد نظر خود را در موتور هوشمند قاصدک ۲۴ جستجو نمایید، فهرست نمایش داده شده را با فیلتر زمان محدود سازید و مناسبترین بلیط چارتر را خریداری نمایید. فراموش نکنید آخرین مهلت برای خرید بلیط هواپیما لحظه آخری در پروازهای داخلی، یک ساعت و ۳۰ دقیقه قبل از پرواز و برای سفرهای خارجی سه ساعت پیش از پرواز است.
گفتنی است بلیط چارتر و لحظه آخری هواپیما خریداری شده از سامانه جامع خرید بلیط قاصدک ۲۴ بر اساس قوانین موجود، تنها متعلق به خریدار است و غیر قابل انتقال به غیر و تغییر تاریخ یا ساعت پروازی می‌باشد. از این رو توصیه می‌گردد تنها در صورتی که از زمان و امکان سفر خود اطمینان دارید، نسبت به خرید بلیط چارتر هواپیما اقدام نمایید.

کاملترین مجموعه بلیط قطار در قاصدک ۲۴
سامانه خرید اینترنتی بلیط قطار قاصدک ۲۴، به منظور سهولت و سرعت بیشتر دسترسی کاربران خود برای رزرو بلیط قطار دلخواهشان، مجموعه کاملی از بلیط های قطار را گردآوری نموده است. این بلیط ها با توجه به نوع قطار اعم از لوکس، درجه یک، درجه دو، سالنی و… از بازه نرخی متفاوتی برخوردارند که همین تنوع در قیمت بلیط قطار نیز یکی از اصلی ترین عوامل رضایت کاربران از مجموعه قاصدک ۲۴ می باشد.
برای خرید بلیط قطار از سامانه یا اپلیکیشن خرید بلیط قطار قاصدک ۲۴ نیز روندی مشابه مراحل خرید بلیط هواپیما را طی خواهید نمود. با این تفاوت که برای خرید بلیط قطار امکان رزرو کوپه دربست نیز در اختیار شما قرار گرفته است؛ این امکان به شما کمک می‌کند تا در مجموع با صرف هزینه کمتر، فضای مناسبتری را برای خود و همراهتان فراهم سازید. همچنین می‌توانید بلیط قطار خود را به صورت دو طرفه (رفت و برگشت) نیز خریداری نمایید. فراموش نکنید برای سوار شدن به قطار حتماً می‎‌بایست نسخه پی دی اف ارسالی به آدرس پست الکترونیک خود را در کاغذ آ چهار دو رو سفید پرینت نموده و به همراه داشته باشید تا در صورت لزوم آن را به مامور بازرسی قطار ارائه نمایید.

همچنین مطالعه کنید:

لیست غذاهای خراب نشدنی برای سفرهای بین شهری

صرف نظر از وجود رستوران‌هایی که غذای خوش طعم و باکیفیت ارائه می‌دهند، بیشتر ما …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.