صفحه اصلی / فرهنگی / سینما تئاتر تلویزیون / جشنواره تئاتر ملی اهواز با موضوعات خلاقانه برگزار می شود
جشنواره تئاتر ملی اهواز با موضوعات خلاقانه برگزار می شود

جشنواره تئاتر ملی اهواز با موضوعات خلاقانه برگزار می شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با بیان اینکه جشنواره تئاتر ملی اهواز با موضوعات متفاوت پیگیری می شود، گفت: این روند، خلاقیت در نویسندگی نمایشنامه را به وجود می آورد.

به گزارش کسب و کار نیوز محمد جوروند روز سه شنبه در نشست خبری نخستین جشنواره تئاتر ملی اهواز با بیان اینکه این جشنواره براساس معیارهای بومی خوزستان برگزار می شود، تصریح کرد: بر همین اساس موضوع این دوره را مرتبط با نفت انتخاب کردیم.
وی با اشاره به اینکه در فراخوان نام جشنواره نفت بود اظهار داشت: در برگزاری این دوره جشنواره، شرکت نفت بیشترین و تاثیرگذارترین نقش را برعهده دارد با تغییر نام ماهیت و‌ محور جشنواره عوض نشده است.
وی افزود: در جمع‌بندی به این نتیجه رسیدیم با موضوع نفت از عنوان کلی اهواز استفاده و در سطح ملی برگزار کنیم اما وزارت نفت در این دوره مشارکت دارد.
وی با بیان اینکه امسال را با نگاه رشادت های رزمندگان و خون شهدای جنگ تحمیلی در دفاع از منابع طبیعی خوزستان با محوریت نفت آغاز کردیم، تاکید کرد: حتی از استان‌های فاقد نفت، آثاری با این موضوع دریافت کردیم.
جوروند افزود: دوره های آتی جشنواره را با موضوعات دیگری پیگیری خواهیم کرد و این تنها جشنواره‌ای است که موضوع متفاوتی خواهد داشت تا بتوانیم در نویسندگی نمایشنامه، خلاقیت ایجاد کنیم.
ادامه دارد…
فراهنگ ** ۷۵۶۱ **۱۰۵۵

همچنین مطالعه کنید:

کاربران آپارات سال گذشته ۶۳ میلیارد تومان درآمد داشتند

به گزارش کسب و کار نیوز ، از زمان راه‌اندازی سامانه درآمدزایی آپارات، اقبال کاربران …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.