صفحه اصلی / اصناف / اصناف / آموزش و خلاقیت کلید تحولات صنفی است
آموزش و خلاقیت کلید تحولات صنفی است

رئیس اتاق اصناف مشهد

آموزش و خلاقیت کلید تحولات صنفی است

همزمان با آغاز دهه کرامت رئیس اتاق اصناف مشهد از محل جدید واحد آموزش اتاق که در این روز مختص آموزش بانوان بود، بازدید کرد.

همزمان با آغاز دهه کرامت رئیس اتاق اصناف مشهد از محل جدید واحد آموزش اتاق که در این روز مختص آموزش بانوان بود، بازدید کرد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از اتاق اصناف ایران، محمود بنانژاد در حاشیه ی این بازدید با اشاره به انتقال واحد آموزش به مکان جدید و ایجاد امکانات آموزشی بهتر و بیشتر ویژه متقاضیان پروانه کسب گفت: آموزش هزینه نیست، سرمایه ای است که آگاهی، خلاقیت و تحولات شغلی را برای متقاضیان در راستای ایجاد اشتغال پایدار به همراه خواهد داشت. بنانژاد ادامه داد: یکی از بزرگترین دغدغه های ما ایجاد مکان مناسبی برای آموزش متقاضیان پروانه کسب بود که در سال جاری با جدیت، پیگیری و به مرحله ی اجرا درآمد. وی اظهار داشت: در سه ماهه ی اول سال ۹۷ تعداد ۳ هزار و ۵۶۹ مورد ثبت نام برای آموزش های صنفی داشتیم که به ۳ هزار و ۴۴۰ شرکت کننده ۴۳ هزار و ۸۲ نفر ساعت آموزش داده شد. بنانژاد افزود: شرکت کنندگان در این دوره ها به دو صورت حضوری و غیرحضوری ثبت نام و از آموزش های لازم بهره مند شدند. وی خاطرنشان کرد: آموزش هایی ویژه روسای اتحادیه های صنفی به مقدار ۲ هزار و ۲۰ نفر ساعت و خزانه داران اتحادیه های صنفی با یک هزار و ۴۰۰ نفر ساعت برای افزایش سطح اطلاعات و عملکرد اتحادیه های صنفی ارائه شد . بنانژاد بیان داشت: در سال گذشته با ۳۱۸ کلاس تعداد ۱۴ هزار و ۷۵۰ نفر به مدت ۲۱۹ هزار و ۷۳۸ نفرساعت برای دریافت پروانه کسب به متقاضیان واجد شرایط آموزش داده شد.

همچنین مطالعه کنید:

اخطار به نمایشگاهداران متخلف/کدملی نخرید

به گزارش کسب و کار نیوز؛  امسال نیز با وجود رکود معاملات در بازار خودرو …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.