صفحه اصلی / فرهنگی / موسیقی / ارکستر سمفونیک تهران به رهبری کاظمی از بتهوون می نوازد
ارکستر سمفونیک تهران به رهبری کاظمی از بتهوون می نوازد

ارکستر سمفونیک تهران به رهبری کاظمی از بتهوون می نوازد

بابک کاظمی آهنگساز و رهبر مهمان ارکستر سمفونیک تهران، قطعاتی از موسیقی کلاسیک از جمله سمفونی شماره 3 بتهوون را با این ارکستر اجرا می کند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل روز دوشنبه بنیاد رودکی،ا رکستر سمفونیک تهران به رهبری بابک کاظمی ۲۸ تیر در تالار وحدت روی صحنه خواهد رفت و به اجرای قطعاتی از موسیقی کلاسیک خواهد پرداخت. سمفونی شماره ۳ بتهوون، اورتور خفاش، یوهان اشتراس و اورتور رمئو و ژولیت چایکوفسکی قطعاتی است که ارکستر در این کنسرت اجرا خواهد کرد.
بابک کاظمی، رهبر ارکستر، آهنگساز و پیانیست ایرانی متولد تهران است. او موسیقی را با آموزش پیانو نزد اساتیدی چون نیئل ایمل مان آغاز کرد. در ادامه آموزش هایش، ارکستراسیون را نزد ادوین راکسبرگ و ریچارد کاستون فرا گرفت. وی آهنگسازی را در رویال کالج موسیقی لندن نزد هووارد اسکمپتون و جو کاتلر آموخت.
بابک کاظمی خیلی زود توانست بورس تحصیلی کنسرواتوار بیرمنگام را در رشته رهبری و آهنگسازی بدست آورد. تا زمانی که در کنسرواتوار بیرمنگام درس می خواند کارش را به عنوان دستیار کنداکتور (رهبری ارکستر) آغاز کرد و بعدها به رهبری اصلی برخی از ارکسترهای اروپایی رسید.
کاظمی در سال ۲۰۱۴ به عنوان مدیر موسیقی و رهبر اصلی ارکستر سمفونیک «لایت آو میوزیک» (نور موسیقی) منصوب و همکاری اش تا به امروز با این ارکستر ادامه دارد. همکاری با «باله سلطنتی بیرمنگام» و بسیاری گروه ها در بیرمنگام در مقام آهنگساز، رهبری ارکستر سمفونیک جدید اروپا، «ارکستر سمفونیک رادیو سن پترزبورگ» «ارکستر فیلارمونیک هرمیتاژ»، «ارکستر فیلارمونیک روس» در کارنامه کاری او دیده می شود.
فراهنگ** ۷۳۲۹ ** ۱۴۱۸

همچنین مطالعه کنید:

محمدرضا شجریان با نوای «ربنا» به خاک سپرده شد

به گزارش کسب و کار نیوز،مراسم تدفین پیکر استاد محمدرضا شجریان صبح امروز در محدوده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.