صفحه اصلی / استان ها / اصفهان / چراغ‌های راهنمایی اصفهان به سلول خورشیدی مجهز می‌شوند
چراغ‌های راهنمایی اصفهان به سلول خورشیدی مجهز می‌شوند

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان:

چراغ‌های راهنمایی اصفهان به سلول خورشیدی مجهز می‌شوند

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان با اشاره به مشکلات ناشی از خاموشی شبکه کنترل ترافیک ناشی از جیره‌بندی برق گفت: این مشکلی است که حداقل تا 1 ماه آتی با آن دست به گریبان خواهیم بود و مشکلاتی را برای شهروندان به وجود می‌آورد.

چراغ راهنمایی

علیرضا صلواتی، در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به مشکلات ناشی از قطع برق چراغ‌های راهنمایی و رانندگی کلانشهر اصفهان اظهار کرد: در سریع‌ترین راه حل، طی مکاتباتی که با پلیس راهور استان انجام شد، قرار شده است که نیروهای راهور مطابق جدول زمانبندی در تقاطع‌های خاموش حضور داشته باشند.

وی ادامه داد: شرکت برق، به صورت شبکه‌ای برق را قطع می‌کند و امکان اینکه برق خیابان‌ها به صورت مجزا قطع نشود نیست. ناچار به حرکت به سمت راه‌های جایگزین هستیم. 

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردای اصفهان افزود: گام بعدی این است که چراغ‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن به لامپ‌های LED مجهز شوند و بتوان با سلول‌های فتوولتائیک انرژی آن‌ها را تامین کرد.

صلواتی گفت: گزینه دیگر این است که برق شبکه معابر و تقاطع‌ها از دو مسیر گرفته شود تا اگر یک مسیر دچار مشکل و قطعی شد، مسیر دوم، برق تقاطع را تامین کرده تا مشکلات ترافیکی ایجاد نشود.

وی تصریح کرد: این مشکلی است که حداقل تا یک ماه آتی با آن مواجه هستیم و تبعاتی را برای شهر و شهروندان ایجاد می‌کند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

استادان نمونه کشوری

اساتید اصفهان در میان استادان نمونه کشوری

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, از میان ۱۶ استاد برجسته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.