صفحه اصلی / ورزشی / کشتی و رزمی / بودجه فدراسیون کفاف کشتی را نمی‌دهد
بودجه فدراسیون کفاف کشتی را نمی‌دهد

لایق گفت جای یک میزبانی بین‌المللی در لرستان خالی است

بودجه فدراسیون کفاف کشتی را نمی‌دهد

دبیر فدراسیون کشتی معتقد است که بودجه این فدراسیون با توجه به شرایط باید بیشتر باشد.

رضا لایق

 به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا ، رضا لایق ، در حاشیه برگزاری پیکارهای انتخابی تیم‌ ‌ملی کشتی امید در سالن ملی شهرستان الیگودرز، اظهار کرد: خیلی خوشحال هستم که در یک هفته‌ گذشته دو بار برای برگزاری رقابت‌های کشتی به استان لرستان می آیم. هفته گذشته رقابت‌های کشتی دانش‌آموزان نونهالان به میزبانی لرستان برگزار شد که سالن و امکانات آن جا خیلی خوب و فضای شهر نیز احساس می‌شد که یک رقابت بین‌المللی در حال‌ برگزاری است.

وی ادامه‌ داد: دو سال پیش هم رقابت‌های نوجوانان قهرمانی کشور به میزبانی بروجرد برگزار شد که امکانات آن جا نیز خیلی خوب بود. به نظرم با توجه به امکاناتی که خرم آباد، بروجرد و الیگودرز دارند در صورتی که مشکل هتل نداشته باشند، می‌توانند میزبان یک رقابت بین‌المللی شوند و به نظرم جای یک تورنمنت بین‌المللی در لرستان خالی است.

لایق در ادامه‌ گفت‌: توقع مردم  و خانواده‌ کشتی خیلی بالا است و به نظرم باید به  کشتی نگاه یک فدراسیون را نداشته باشند؛ در حال‌ حاضر کشتی آزاد، فرنگی ، سنتی، کلاسیک، پهلوانی و … در فدراسیون فعالیت دارند و نصف قهرمانانی که از وزارت ورزش و جوانان پاداش دریافت می‌کنند از خانواده‌ کشتی هستند و با توجه به این شرایط باید به کشتی نگاه متفاوت‌تری داشته باشند.

وی در ادامه‌ با بیان این که بودجه فدراسیون کفاف کشتی را نمی‌دهد، گفت‌: مردم ایران به کشتی به عنوان یک رشته ورزشی نگاه نمی‌کنند و به عنوان یک تاریخ و یک رشته‌ای که تاریخ ساز به کشتی نگاه می‌کنند.

دبیر فدراسیون کشتی درباره نارضایتی پاداش کشتی‌گیران، خاطر نشان کرد: روزی مبلغ یک میلیون و ۸۵۰ هزار تومان به ازای هر سکه به حساب فدراسیون کشتی پول واریز کردند به مدت ۲۴ ساعت ما به بانک مرکزی مراجعه کردیم که این سکه‌ها را دریافت کنیم و در همان زمان نرخ سکه بالا رفت و همین باعث شد که سکه‌های مورد نظر را دریافت نکنیم و بعد از آن نیز مابه التفاوتی تعلق نگرفت.

انتهای پیام   

همچنین مطالعه کنید:

پرسپولیس به تیم رونالدو خورد، سپاهان به یاران بنزما/ همگروهی نساجی با هم‌تیمی‌های نیمار

به گزارش کسب و کار نیوز، مراسم قرعه‌کشی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا ۲۴-۲۰۲۳ از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.