صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / راه‌اندازی موزه هویتی در دانشگاه یزد
راه‌اندازی موزه هویتی در دانشگاه یزد

راه‌اندازی موزه هویتی در دانشگاه یزد

رییس دانشگاه یزد با بیان این‌که تجارب روسای ادوار دانشگاه راهگشای مشکلات است، گفت: موزه هویتی در دانشگاه یزد راه‌اندازی می‌شود.

 

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، «محمدصالح اولیاء» در نشست مشترک روسای ادوار دانشگاه یزد با بیان این‌که برخی از تجارب در حافظه و نزد بزرگان و پیشکسوتان است و در اسناد و مستندات منعکس نمی‌شوند، اظهار کرد: تجارب ارزشمند و تاریخی می‌تواند راهگشای مشکلات و چالش‌های دانشگاه باشد و زمینه ارتقای وضعیت کمی و کیفی دانشگاه‌های کشور را فراهم کند.

وی ایجاد هویتی مستند برای دانشگاه را حائز اهمیت دانست و افزود: در این راستا موزه تاریخ و گذشتگان علمی، آموزشی و مدیریتی در دانشگاه یزد راه‌اندازی می‌شود.

رییس دانشگاه یزد آشکار سازی ابعاد هویتی دانشگاه را مهمترین هدف راه‌اندازی موزه در دانشگاه یزد عنوان کرد و گفت:‌ شناسایی دانشگاه یزد به صورت یک مجموعه دارای هویت و مستند تصمیم ضروری است.

اولیاء تصریح کرد: در این موزه شرح مستندات شامل تصاویر، دست نوشته‌ها، نامه‌ها و دیگر مستندات موجود مرتبط با تأسیس، ساخت و سازها و سایر برنامه‌های دانشگاه، در معرض نمایش قرار داده خواهد شد.

وی در پایان با بیان این‌که کتابی در مورد تاریخچه دانشگاه یزد تألیف شده است، خواستار مشارکت همه پیشکسوتان در تکمیل این کتاب شد .

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.