صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / حفظ شأن دانشگاه آزاد مهمتر از درآمدزایی است
حفظ شأن دانشگاه آزاد مهمتر از درآمدزایی است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی:

حفظ شأن دانشگاه آزاد مهمتر از درآمدزایی است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه حفظ شأن دانشگاه آزاد اسلامی بسیار مهمتر از درآمدزایی است، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی نباید در موقعیتی قرار گیرد که با مردم رقابت کند.

فرهاد رهبر

به گزارش کسب و کار نیوز، فرهاد رهبر در جلسه شورای اقتصاد دانش بنیان و طرح های درآمدهای غیرشهریه ای دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین با بررسی طرح های دانش بنیان و اقتصادی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، تصریح کرد: در مسائل اقتصادی و کسب درآمد، حفظ شان دانشگاه آزاد اسلامی بسیار مهمتر از درآمدزایی است و ما نباید به هر قیمتی به منابع مالی و درآمد دست یابیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی همچنین با تاکید بر رقابت مثبت و موثر در طرح های اقتصادی به خصوص با شرکت های خارجی، افزود: دانشگاه آزاد اسلامی نباید در موقعیتی قرار گیرد که با مردم رقابت کند، باید در همه طرح‌ها اعم از آموزشی، فرهنگی، اقتصادی و … در کنار مردم قرار بگیریم و زمینه را برای رفاه و بهره مندی مردم مهیا کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: با توجه به نرخ رشد جمعیت و کاهش دانشجو، برای آن که دانشگاه آزاد اسلامی بتواند به حیات خود ادامه داده و پا برجا بماند باید در خصوص درآمدهای غیرشهریه ای تفکر کنیم.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، رهبر ادامه داد: با توان علمی و دانشی که در اختیار دانشگاه آزاد اسلامی است و با امکانات و تجهیزاتی که در اختیار داریم اعم از آزمایشگاه‌ها، اعضای هیئت علمی و دانشجویانی که می توانند در این مسیر کمک کنند، قطعا خلق ثروت خیلی مشکل نخواهد بود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در پایان یادآور شد: استراتژی دانشگاه این است که از این پس بتواند در کنار مردم برای حل مشکلات جامعه قدمی بردارد و حل مشکل نیاز به فکر، اندیشه، تدبیر و تحقیق دارد و محل این مسائل هم دانشگاه است، امیدواریم دانشگاه آزاد اسلامی از این فرصت ها استفاده کند و همه ما در راه رسیدن به هدف در کنار هم و دست در دست هم با قدرت پیش برویم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.