صفحه اصلی / فرهنگی / آیت الله علم الهدی درخواست تخریب مجسمه فردوسی را تکذیب کرد
آیت الله علم الهدی درخواست تخریب مجسمه فردوسی را تکذیب کرد

آیت الله علم الهدی درخواست تخریب مجسمه فردوسی را تکذیب کرد

پایگاه اطلاع رسانی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی، شایعات منتشره در فضای مجازی مبنی بر دستور آیت الله علم الهدی برای تخریب مجسمه فردوسی و نمادهای نبردهای رستم در مجموعه پدیده شاندیز را تکذیب کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در این تکذیبیه آمده است: در این سالها در لابلای شایعات و تخریب ها علیه آیت الله علم الهدی، اخبار بی پایه و اساس، مضحک و دروغی از این دست بطور پراکنده شنیده شده است.
این پایگاه افزوده است: از جمله این اخبار کذب دستور ایشان نسبت به تخریب مجسمه های فردوسی و آثار شاهنامه در گوشه و کنار شهر مشهد مانند دیوار آستان قدس، سردر دانشگاه و یا اکنون در پدیده شاندیز بوده و یا در جایی شنیده شده که ایشان دستور به ممنوعیت قلیان به یک نهاد داده و یا در جایی دستوری از جانب ایشان برای تخریب مغازه یا ساخت ابنیه ای صادر شده است.
تکذیبه می افزاید: اساسا آیت الله علم الهدی به لحاظ مشی و سبک کاری هیچ ورودی در این مسائل نداشته و توجهی به این موضوعات ندارد.
پایگاه اطلاع رسانی آیت الله علم الهدی افزوده است: مردم، مخاطبان و فعالان رسانه ای به خوبی واقف هستند که انتشار چنین مطالبی هدفی جز انحراف افکار عمومی از موضوعات معیشتی و سوء مدیریت ها را ندارد.
پایگاه اطلاع رسانی امام جمعه مشهد از مخاطبان خواسته که اخبار و اطلاعات مربوط به آیت الله علم الهدی را از سایت شخصی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و صفحه های رسمی وی در فضای مجازی دنبال کرده و اخبار منتسب به وی را بدون سند و مدرک، باور نکنند.
۷۵۰۷/۵۱۳۲

همچنین مطالعه کنید:

با کمپین «درس بسه، تابستون با فیلیمومدرسه» تعطیلات تابستانی را جذابتر کنید

به گزارش کسب و کار نیوز، همزمان با پایان سال تحصیلی برنامه‌های ویژه غیر درسی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.