صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / نفت تهران، فرزند ناخوانده‌ی بدون سرپرست!
نفت تهران، فرزند ناخوانده‌ی بدون سرپرست!

وضعیت نفت در گرو تصمیم وزیر

نفت تهران، فرزند ناخوانده‌ی بدون سرپرست!

در حالی که زمان اندکی به قرعه‌کشی لیگ یک و کمتر از یک ماه به آغاز این رقابت‌ها مانده، نه تنها وضعیت مالکیت تیم نفت همچنان مبهم است، بلکه تیمی هم وجود ندارد که بخواهد در لیگ یک به میدان برود.

سیاه‌جامگان و نفت تهران

به گزارش کسب و کار نیوز، در خصوص آینده این باشگاه اظهار کرد: ما دیروز نامه‌ای توسط مجمع باشگاه نفت به وزیر نفت ارسال شده که تا هفته آینده دستور آن صادر خواهد شد. هنوز مشخص نیست که این باشگاه به مالک دیگری واگذار شود یا نه. ان‌شاءالله وضعیت باشگاه نفت تا قرعه‌کشی رقابت‌های لیگ دسته یک مشخص می‌شود.

در هر صورت، موضوع مشخص درباره نفت تهران، عقب ماندگی این تیم نسبت به سایر تیم‌های لیگ یکی است و به همین دلیل نمی‌توان آینده روشنی برای این تیم در این رقابت‌ها قائل بود. حتی با گذشت دو هفته از لیگ‌های پایه هم نفت تهران به خاطر اینکه تیمی برای حضور در این رقابت‌ها ندارد، نتوانسته در این لیگ‌ها شرکت کند. البته این یک وجه ماجراست و در سوی دیگر، طلبکارانی هستند که سال‌ها منتظر احقاق حقشان مانده‌اند. طلبی که در حدود ۴۰ میلیارد تومان براورد شده است. 

با این حال باید امیدوار بود که شاید با اخذ تصمیمی درست راجع به نفت تهران، این باشگاه که تا همین سال گذشته یکی از بازیکن‌سازترین باشگاه‌های ایران بود و بازیکنانی همچون علی‌رضا بیرانوند و مرتضی پورعلی‌گنجی را به تیم‌ملی معرفی کرد، شرایطش بهبود پیدا کند و امیدوار به بازگشت به روزهای اوج باشد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.