صفحه اصلی / اقتصادی / اشتغال و تعاون / مدیران اولویت‌ها را متناسب با وضعیت جدید بازتعریف کنند
مدیران اولویت‌ها را متناسب با وضعیت جدید بازتعریف کنند

انصاری:

مدیران اولویت‌ها را متناسب با وضعیت جدید بازتعریف کنند

رئیس سازمان استخدامی و اداری گفت: مدیران اولویت‌ها را متناسب با وضعیت جدید بازتعریف کنند.

جمشید انصاری

به گزارش کسب و کار نیوز، جمشید انصاری با اشاره به اوضاع فعلی بیان کرد: کشور وارد مرحله جدیدی شده که هنوز خیلی از افراد آن را نپذیرفته‌اند. وضعیت امروز عمق و شرایط ویژه‌ای دارد که متوجه نشده‌ایم.

وی با بیان اینکه درآمدهای کشور کاهش پیدا کرده است، ادامه داد: فروش نفت کم شده و اگر درآمدها کاهش پیدا کنند واحدها مانند گذشته نمی‌توانند مالیات پرداخت کنند.

انصاری اضافه کرد: در بخشی از درآمدهای ما دسترسی‌ها محدود شده و امکان استفاده از پول‌های نفتی سخت می‌شود؛ چراکه هزینه‌های جدیدی را برای دسترسی به آنها باید پرداخت کنیم.

رئیس سازمان استخدامی و اداری گفت:  باید نیروهای مسلح را تقویت کنیم که همه این‌ها شرایط ویژه‌ای را در کشور رقم می‌زند و نظام اداری این وضعیت را باید رعایت کند.

وی اظهار کرد: باید در روش‌های امور ادارات تغییراتی ایجاد کنیم و تمام دستگاه‌های اجرایی به جای مراجعه به برنامه و بودجه با تغییر رویه‌ای در روند کار خود پیش روند.

انصاری با بیان اینکه ما وارد شرایط بحرانی می‌شویم و باید مدیریت بحران را اعمال کنیم، خاطرنشان کرد: در استان‌ها استاندار با همکاری مدیران باید اولویت‌ها را متناسب با وضعیت جدید بازتعریف کند.

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه این کارها از پروژه‌های عمرانی تا وظایف جاری را شامل می‌شود، گفت: باید مدیران را نسبت به شرایط جدید توان افزایی کنیم و آموزش‌های لازم ارائه شوند.

او بزرگترین سرمایه کشور را نیروی انسانی عنوان کرد و افزود: اگر همدلی و همراهی آنان و درک از ویژه بودن شرایط را نداشته باشیم قطعا دچار مشکل خواهیم شد.

انصاری معتقد است کم کردن فاصله‌های بین کارکنان به همدلی کمک می‌کند و برای همین بین افراد با شغل معین، نظام پرداختی پیمانی رعایت شود تا حس همدلی، وفاق و امنیت در ادارات را برقرار کرد.

رئیس سازمان استخدامی و اداری با طرح این پرسش که چرا افراد با عنوان مشاور دو شغل متفاوت باید داشته باشند؟ ادامه داد: اضافه کار داده می‌شود بدون اینکه کار اضافی انجام شود و پرداخت‌های رفاهی می‌دهند. 

وی در بحث به کارگیری نیروهای جوان و استفاده از زنان در سمت‌های مدیریتی نیز گفت: بانوان اگر احساس کنند که میدان مشابهی به آنان داده می‌شود شاهد ارتقای خدمات‌دهی‌شان خواهیم بود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزیر کار: حق عائله‌مندی به حقوق کارگران اضافه می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز ، سید صولت مرتضوی روز یکشنبه (۲۷ اسفند) بعد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.