صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / تشکیل انجمن دانش آموختگان فرهنگیان فرصتی برای رفع چالش‌های نومعلمان

معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان عنوان کرد

تشکیل انجمن دانش آموختگان فرهنگیان فرصتی برای رفع چالش‌های نومعلمان

معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان گفت: با ایجاد انجمن دانش آموختگان نسبت به چالش‌های موجود، ظرفیت‌ها و نیازهای اساسی آموزش و پرورش از طریق نومعلمان آگاهی می‌یابیم و درصدد رفع آنها خواهیم بود.

کلاس دانشگاه

به گزارش کسب و کار نیوز، معصومه علی نژاد در نخستین نشست انجمن دانش آموختگان دانشگاه فرهنگیان مشهد اظهار کرد: به منظور استمرار ارتباط دانشگاه فرهنگیان و دانش‌آموختگان و بهره‌مندی هرچه بیشتر از مشارکت دانش آموختگان دانشگاه در فعالیت‌های پس از تحصیل اقدام به تشکیل انجمن دانش آموختگان دانشگاه فرهنگیان برای نخستین بار و اساسنامه این انجمن را در ۲۱ ماده و چهار تبصره تدوین کردیم.

وی اضافه کرد: در مجموعه فعالیت‌های معاونت دانشجویی دانشگاه فرهنگیان به دنبال اقدامات تاثیرگذار در آینده نظام تعلیم و تربیت هستیم. 

معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان تاکید کرد: انجمن دانش آموختگان دانشگاه فرهنگیان اقدامی ماندگار در سطح دانشگاه فرهنگیان است و به عنوان مالکیت حقیقی قلمداد می شود.

علی‌نژاد با اشاره به این که خوشبختانه نهادهای تاثیرگذاری در دانشگاه فرهنگیان ایجاد شده است، بیان کرد: این انجمن تشکلی غیر سیاسی و صرفا فرهنگی، آموزشی و اجتماعی است.

وی افزود: انجمن دانش آموختگان دانشگاه فرهنگیان یک سرمایه ملی است و تمام مسئولان باید به این موضوع توجه داشته باشند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.