صفحه اصلی / استان ها / اردبیل / تأمین اعتبار مورد نیاز برای آبرسانی به مناطق روستایی و عشایری اردبیل
تأمین اعتبار مورد نیاز برای آبرسانی به مناطق روستایی و عشایری اردبیل

استاندار خبر داد

تأمین اعتبار مورد نیاز برای آبرسانی به مناطق روستایی و عشایری اردبیل

استاندار اردبیل گفت: با قول مساعدی که وزیر نیرو داده‌اند تلاش می‌کنیم تا مشکل آبرسانی به روستاها و مناطق عشایری را هر چه سریعتر برطرف کرده و مجتمع‌های در حال احداث را در این حوزه تکمیل کنیم.

استاندار اردبیل

به گزارش کسب و کار نیوز، «اکبر بهنامجو» در دیدار وزیر نیرو با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل اظهار کرد: ما از اول وقت امروز بازدیدهای میدانی از طرح‌ها و پروژه‌های حوزه آب و برق داشتیم به طوری که تمام شهرهای شمال این استان مورد بازدید قرار گرفت و تصمیمات خوبی برای تکمیل ۷ پروژه اساسی و تحول‌آفرین در این بخش در کنار تامین اعتبار مورد نیاز گرفته شد.

وی از تأمین اعتبار مورد نیاز برای تکمیل مجتمع‌های آبرسانی روستایی و عشایری خبر داد و خاطرنشان کرد: قرار شد در یک برنامه سه ساله و با تأمین منابع اعتباری از سوی وزارت نیرو و منابع استانی مشکل آب شرب مناطق روستایی و عشایری به صورت اساسی و ریشه‌ای برطرف شده و تأمین پایدار آب را در این مناطق شاهد باشیم.

استاندار اردبیل گفت: در سفر وزیر نیرو به استان اردبیل اردکانیان بازدیدی را از تصفیه‌خانه فاضلاب نیر و سد یامچی داشت که قرار شد در کنار تأمین اعتبار برای اجرای برج آبگیر با هدف ارتقای کیفی آب شرب اردبیل مودل دوم تصفیه‌خانه آب شرب اردبیل نیز در سال‌های آینده اجرایی و عملیاتی شود تا بخشی از دغدغه اهالی اردبیل که بیش از نیمی از جمعیت استان در این شهر ساکن هستند برطرف شود.

بهنامجو افزود: ما باید از فرصت طلایی سفر وزیر به استان اردبیل در جذب اعتبارات و منابع ملی بهترین استفاده را بکنیم تا طرح‌های حوزه آب و برق در این استان تا پایان دولت دوازدهم تکمیل و به بهره‌برداری رسیده و امکان بهره‌مندی هموطنان در این استان از این پروژه‌ها و طرح‌های توسعه‌ای فراهم آید.

وی تصریح کرد: ما تکمیل این طرح‌ها و پروژه‌ها را به عنوان زیرساخت توسعه استان جدی تلقی می‌کنیم و بر این باوریم با بهره‌گیری از نظرات کارشناسان و متخصصان این حوزه و کمکی که وزیر نیرو در تکمیل سدها، شبکه پایاب و تامین حقابه استان از رودخانه‌های ارس و قزل اوزن خواهد داشت زمینه خوبی فراهم آید تا توسعه بخش کشاورزی به شکل آبیاری نوین به عنوان محور اول توسعه استان اردبیل شایسته و مطلوب رقم بخورد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

آبگرم‌ سرعین

تعطیلی آبگرم‌های سرعین تا اطلاع ثانوی

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, حسن حسن‌پور امروز هفتم اسفند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.