صفحه اصلی / استارت آپ‌ و دانش‌بنیان‌ / استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان / استارتاپ گردشگری خراسان رضوی برگزار می شود
استارتاپ گردشگری خراسان رضوی برگزار می شود

استارتاپ گردشگری خراسان رضوی برگزار می شود

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی از برگزاری یک استارتاپ در حوزه گردشگری استان خبر داد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، یوسف بیدخوری با اعلام این خبر افزود: برگزاری استارتاپ های حوزه گردشگری در استان ها از سوی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور سیاست گذاری شده که در همین راستا در خراسان رضوی نیز استارتاپی برگزار می شود.

وی مدت برگزاری استارتاپ را سه روز اعلام کرد و افزود: استارتاپ حوزه گردشگری از ۳۱ مرداد لغایت ۲ شهریورماه برگزار خواهد شد.

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی تصریح کرد: پس از برگزاری این استارتاپ در استان، در مراحل بعدی به صورت ملی و سپس بین المللی برگزار خواهد شد.

بیدخوری با بیان اینکه دانشجویان، استادان دانشگاه و افراد فعال در زمینه استارتاپ ها می توانند در این رویداد فناورانه حوزه گردشگری شرکت کنند، اظهار کرد: ازسوی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به عنوان متولی آن، جوایزی به عنوان مشوق برای ایده پردازان حوزه گردشگری در نظر گرفته شده است و ۳ ایده برگزیده از بین شرکت کنندگان به رقابت های ملی استارتاپ در مهر ماه سال جاری در تهران معرفی خواهند شد.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.