صفحه اصلی / اجتماعی / زنان و خانواده / اجرای همزمان کارگاه‌های مهارت آموزی پیش از ازدواج در روز ملی دختران
اجرای همزمان کارگاه‌های مهارت آموزی پیش از ازدواج در روز ملی دختران

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران خبر داد

اجرای همزمان کارگاه‌های مهارت آموزی پیش از ازدواج در روز ملی دختران

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران از اجرای همزمان کارگاه های مهارت آموزی پیش از ازدواج در تمامی شهرستان های استان تهران در روز ملی دختران (24تیرماه) خبر داد.

جشن ازدواج دانشجویی

به گزارش کسب و کار نیوز، رضا گل محمدی هدف از این کارگاه‌ها را که با مشارکت مراکز مشاوره تخصصی ازدواج و خانواده دارای مجوز از وزارت ورزش و جوانان برگزار خواهد شد، گامی برای فرهنگ سازی نسبت به لزوم دانش افزایی جوانان نسبت به مقوله ازدواج و تشکیل خانواده و همچنین لزوم مشورت گرفتن از متخصصین این امر دانست.

وی افزود: اداره کل ورزش و جوانان استان تهران برای اینکه سهم خود در کاهش آسیب طلاق را انجام دهد تا آخر امسال اجرای کارگاه‌های قبل، حین و بعد از ازدواج را ادامه خواهد داد و در انجام این امر، به توزیع عادلانه این فرصت آموزشی در تمامی شهرستان ها و روستاهای استان توجه خواهد داشت.

بر اساس سایت وزارت ورزش و جوانان، مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در ادامه گفت: ما رویکرد کمی گرایی صرف در برگزاری چنین کارگاه‌هایی نداریم و کیفیت آموزش های ارائه شده برایمان مهم است. همان گونه که در اجرای دوره های تربیت مربی ازدواج و خانواده که میزبان متقاضیان شرکت در این دوره ها از تمام کشور هستیم، کیفیت تدریس مدرسان دوره را کنترل نموده و همین امر موجب رضایت شرکت کنندگان و تقاضای مضاعف برای تدوام برگزاری دوره برای معرفی شدگان سایر دستگاه‌ها از قبیل دانشگاه علوم پزشکی، آموزش و پرورش و فاتب شده است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«نبض» زندگی «معلولان» کُند می‌زند

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا،«قانون حمایت از حقوق معلولان» مصوب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.