صفحه اصلی / اقتصادی / صنعت و معدن / سرمایه گذاران دربخش تولید مورد حمایت قانونی قرار می گیرند
سرمایه گذاران  دربخش تولید مورد حمایت قانونی قرار می گیرند

سرمایه گذاران دربخش تولید مورد حمایت قانونی قرار می گیرند

مدیرحقوقی و امور قراردادهای سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران اعلام کرد که وضع قوانین برای حمایت از سرمایه گذاران و تحقق تولید ایرانی و اشتغال پایدار در دستورکار این سازمان قرارگرفته و گام های موثری به همین منظور برداشته شده است.

به گزارش کسب و کار نیوز، فرهاد اصل ایرانی فام روز پنجشنبه در نخستین همایش تخصصی سرگروه های حقوقی شرکت ها و شهرک های صنعتی کشور در شهرک صنعتی البرز افزود: براین اساس موانع قانونی و بازدارنده تولید و سرمایه گذاری در شهرک های صنعتی شناسایی می شوند.
وی اضافه کرد: به همین منظور لازم است دستورالعمل های هیات حل اختلاف و داوری و نیز کمیته وصول مطالبات با هدف حمایت از صنعتگران و سرمایه گذاران ، بررسی قوانین و شناسایی مقررات حمایتی تسهیل سرمایه گذاری خارجی و افزایش میزان سرمایه گذاری مورد بازبینی و اصلاح قرار گیرد.
سرپرست شرکت شهرک های صنعتی البرز نیز در این نشست گفت: کارگروه های حقوقی در حقیقت بازوان و همیاران اجرایی و مشاوران حقوقی و امور قراردادهای سازمان هستند.
محمد امین بزاز پوری فرشی افزود: مشاوران حقوقی شرکت برای رفع موانع تولید و حمایت از صنعتگران و سرمایه گذاران و بررسی قوانین و شناسایی مقررات حمایتی تسهیل سرمایه گذاری خارجی و افزایش میزان سرمایه گذاری بسیار تاثیر گذار بوده و هستند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود بر شناسایی مشکلات موجود در شهرک ها و نواحی صنعتی و رفع آنها خبر داد و گفت: این شرکت تمام تلاش خود را در جهت ایجاد زیرساخت های شهرک ها و نواحی صنعتی به کار گرفته و آماده پیگیری و رفع مشکلات صنعتگران است.
۷۴۱۴/ ۶۱۵۵

همچنین مطالعه کنید:

واردات خودرو انحصاری نیست/ ارز کارکرده‌ها باید تعیین تلکیف شود

به گزارش کسب و کار نیوز ، مهدی ضیغمی با بیان اینکه حدود ۲۰ هزار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.