صفحه اصلی / استان ها / اردبیل / افتتاح پست ۲۳۰ کیلوولت نصیرلوی گرمی با حضور وزیر نیرو
افتتاح پست ۲۳۰ کیلوولت نصیرلوی گرمی با حضور وزیر نیرو

افتتاح پست ۲۳۰ کیلوولت نصیرلوی گرمی با حضور وزیر نیرو

با حضور وزیر نیرو پست 230 کیلوولت نصیرلوی گرمی افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

دکل برق

به گزارش کسب و کار نیوز، در مراسمی که در شهرستان گرمی برگزار شد، این پست با سرمایه‌گذاری ۴۴۰ میلیارد ریال بعد از گذشت ۴ سال به بهره‌برداری رسید که اجرای این پروژه جزو اولویت برنامه‌های برق منطقه‌آی آذربایجان بود.

 تقویت شبکه انتقال و فوق توزیع شمال اسان اردبیل، کاهش خاموشی‌های منطقه و افزایش قابلیت اطمینان شبکه، ایجاد زیرساخت به‌منظور پاسخگوئی به متقاضیان جدید صنعتی و کشاورزی در منطقه و کاهش تلفات شبکه فوق توزیع و توزیع منطقه از اهداف اجرای این پروژه است.

احداث پست ۲۳۰ کیلوولت نصیرلو از سال ۹۲ در اولویت برنامه‌های شرکت منطقه‌ای آذربایجان قرار گرفته و با تامین بخش عمده منابع مالی این پروژه از محل فاینانس بانک توسعه اسلامی و بخشی از منابع داخلی شرکت اجرایی و عملیاتی شده است.

وزیر نیرو که از ابتدای صبح امروز وارد استان اردبیل شده در ابتدای ورود بازدیدی را از شبکه آبیاری و زهکشی خدافرین داشته و پس از این بازدید هوایی که در محل سیفون دره‌رود انجام شد، اردکانیان پست ۲۳۰ کیلوولت نصیرلو را افتتاح، سپس برای بازدید از سد عمارت در گرمی و احمدبیگلو در مشگین‌شهر عازم این مناطق شده و بعد از آن از تصفیه‌خانه فاضلاب نیر بازدید خواهد کرد.
 
انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.