صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / عملکرد شیرجه روها در جایزه بزرگ جهان رضایت بخش بود
عملکرد شیرجه روها در جایزه بزرگ جهان رضایت بخش بود

میرآبیان

عملکرد شیرجه روها در جایزه بزرگ جهان رضایت بخش بود

سرمربی تیم ملی شیرجه گفت: عملکرد شیرجه روهای ایران در مسابقات جایزه بزرگ جهانی ایتالیا رضایت بخش بود و برای پیگیری اردوهای خود نیز در مسابقات اوپن این کشور شرکت می کنیم.

قائم میرابیان

سرمربی تیم ملی شیرجه گفت: عملکرد شیرجه روهای ایران در مسابقات جایزه بزرگ جهانی ایتالیا رضایت بخش بود و برای پیگیری اردوهای خود نیز در مسابقات اوپن این کشور شرکت می کنیم.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا ، در مورد این اردوی تدارکاتی توضیح داد: از روز ۱۳ تیر ماه برای پیگیری برنامه ها و تمرینات خود وارد شهر “برزانو” در ایتالیا شدیم تا اردوی تدارکاتی را برگزار کرده و در مسابقات این کشور شرکت کنیم.

او در مورد مسابقاتی که تیم ملی شیرجه به عنوان تورنمنت تدارکاتی در آنها شرکت کرده است، توضیح داد: بیست و چهارمین دوره مسابقات جایزه بزرگ جهان زیر نظر فدراسیون جهانی با حضور ۲۱ کشور به میزبانی ایتالیا برگزار شد که تیم ملی ما هم در این رقابت ها حضور داشت که خدا را شکر، نتایج نسبتا خوبی هم از سوی شیرجه روهای تیم ملی به دست آمد.

سرمربی تیم ملی شیرجه در مورد ماده هایی که ملی پوشان ایران بیشتر در آن ها به رقابت پرداخته اند، توضیح داد: بیشتر تمرکز ما روی ماده های شیرجه هماهنگ از تخته ۳ متر و شیرجه هماهنگ از روی سکوی ۱۰ متر  بود.

او همچنین در مورد دلیل این برنامه ریزی کادرفنی توضیح داد: قرار است در بازی های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا بیشتر در این دو ماده به مصاف رقبا برویم و از این رو بیشتر تمرکز خود را روی این دو ماده قرار داده ایم. با توجه به این مسئله هم که زمان زیادی است شیرجه روهای ایران در این سطح از مسابقات حاضر نشده اند، از نظر من عملکرد و نتایج کسب شده نیز امیدوار کننده بود.

میرآبیان با اشاره به عملکرد ملی پوشان، خاطرنشان کرد: از نظر نتایج کسب شده فاصله کمی با بهترین های دنیا داشتیم اما با توجه به اینکه شیرجه روهای مطرح جهان در این تورنمنت حضور داشتند، متاسفانه نتوانستیم جایگاه خیلی خوبی کسب کنیم. ولی بنسبت به رقبای آسیایی مثل مالزی که تنها تیم آسیا بود، عملکرد خوبی داشتیم.

سرمربی تیم ملی شیرجه در مورد ادامه اردوی تدارکاتی ملی پوشان در ایتالیا نیز گفت: روز جمعه این هفته در مسابقات اوپن ایتالیا نیز شرکت می کنیم که قطعا تاثیر خیلی زیادی بر روی روند آماده سازی شیرجه روها دارد. با حضور در چنین مسابقاتی ما می توانیم با روحیه خوبی در بازی های آسیایی شرکت کنیم و امیدوارم نتایج خوبی را نیز برای ورزش ایران کسب کنیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

کشتی از بازیهای اروپایی خط خورد

به گزارش کسب و کار نیوز، سومین دوره بازی های اروپایی از ۲۱ ژوئن تا …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.