صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / مرحله نهایی المپیاد دانشجویان علوم پزشکی مرداد برگزار می‌شود
مرحله نهایی المپیاد دانشجویان علوم پزشکی مرداد برگزار می‌شود

مرحله نهایی المپیاد دانشجویان علوم پزشکی مرداد برگزار می‌شود

مرحله دوم المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی ۱۳ تا ۱۸ مرداد ماه در تهران برگزار می‌شود و گروه‌های راه یافته به مرحله دوم تا ۲۲ تیرماه فرصت دارند، پروژه‌های خود را به دبیرخانه المپیاد ارسال کنند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی وزارت بهداشت و درمان، این مرحله از المپیاد شامل آزمون‌های انفرادی و گروهی است که در مرحله نهایی برگزار خواهد شد و طبق اعلام معاونت آموزشی وزارت بهداشت، آخرین مهلت ارسال پروژه‌ها به دبیرخانه المپیاد ساعت ۲۴ روز جمعه ۲۲ تیرماه تعیین شده است. بدیهی است که دانشجوی سرگروه باید با هماهنگی سرپرست کلان منطقه خود در همین یکی دو روز باقیمانده  پروژه گروهی را در سایت المپیاد به آدرس http://medolympiad.behdasht.gov.ir/ بارگذاری کند تا سرپرست کلان منطقه بتواند حداکثر تا روز جمعه پروژه‌ها را بررسی و پس از تائید به دبیرخانه المپیاد ارسال کند.

سایت راس ساعت مقرر بسته می‌شود و دیگر امکان ارسال پروژه وجود نخواهد داشت.

گفتنی است مرحله اول المپیاد، آزمون غربالگری بود که ۳۱ فروردین ماه برگزار شد و حیطه‌های استدلال بالینی با موضوع ماژور پزشکی عمومی (داخلی، اطفال، زنان، جراحی)، حیطه تفکر علمی در علوم پایه با موضوع سلول درمانی، حیطه مدیریت نظام سلامت با موضوع مدیریت هزینه‌های نظام سلامت، حیطه فلسفه پزشکی با موضوع چیستی پزشکی و حیطه کارآفرینی در بستر هزاره سوم با موضوع نوآوری تا کارآفرینی به مسابقه گذاشته شد.

به گزارش مفدا، از هر حیطه ۹۰ نفر برگزیده به مرحله بعد راه یافتند و دانشگاه تهران در مجموع پنج حیطه با ۳۷ نفر برگزیده، در صدر دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور از نظر تعداد برگزیده، قرار گرفت.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.