صفحه اصلی / سیاسی / بین الملل / رژیم صهیونیستی ۲۹۸ بار مانع پخش اذان در حرم ابراهیمی شده است
رژیم صهیونیستی ۲۹۸ بار مانع پخش اذان در حرم ابراهیمی شده است

رژیم صهیونیستی ۲۹۸ بار مانع پخش اذان در حرم ابراهیمی شده است

وزیر اوقاف و امور دینی فلسطین اعلام کرد، اسرائیل در نیمه نخست سال ۲۰۱۸ ، ۲۹۸ بار مانع پخش اذان در حرم ابراهیمی شده‌ است.

رژیم صهیونیستی مانع ورود فلسطینی‌ها به حرم ابراهیمی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، به نقل از روزنامه مصری الیوم السابع، یوسف ادعیس، وزیر اوقاف و امور دینی فلسطین در بیانیه‌ای مطبوعاتی اعلام کرد: اسرائیل طی این مدت حضورش را در تمامی ورودی‌های مسجد ابراهیمی تقویت کرده و دو روز متوالی به بهانه اعیاد ورودی‌های مسجد را بست.

وی افزود، رژیم صهیونیستی در نیمه نخست سال ۲۰۱۸ میلادی ۲۹۸ بار مانع پخش اذان در حرم ابراهیمی شده است.

این مقام فلسطینی همچنین گفت: هتک حرمت‌های شهرک‌نشینان در قبال این مسجد تا حد برگزاری مراسم موسیقی در صحن مسجد ابراهیمی بوده و تا نیمه شب ادامه داشت، همچنین شهرک نشینان چادرهای بزرگی را در محوطه جنوبی مسجد در کنار استراحتگاه آن منتهی به پارک بازی حرم ابراهیمی برپا کردند.

ادعیس اظهار داشت: نقض‌های اشغالگران به حد مداخله در امور مرمت مسجد، آب‌رسانی، باغ‌ها و حتی درختان مسجد و محوطه آن هم رسیده و اشغالگران، فلسطینیان را برای ایجاد یک سایه بان در صحن این مسجد به شکل یک گنبد کنیسه (عبادتگاه یهودیان) تحت فشار  قرار می‌دهند.

این مسؤول فلسطینی همچنین تصریح کرد: نیروهای اسرائیلی مانع فعالیت اعضای کمیته ساخت‌و ساز الخلیل در میادین  خارجی شده‌اند و نظافت را در باغ‌های مسجد رعایت نمی‌کنند.

ادعیس بر ضرورت افزایش تلاش‌ها برای حمایت از مسجد ابراهیمی و شهرک قدیمی الخلیل و نیز بر تقویت استقامت ساکنان آن در رویارویی با رژیم اشغالگر و اقدامات نژادپرستانه آن‌ها تاکید کرد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

عقب‌نشینی FATF و موافقت با حذف نام ایران از ذیل توصیه شماره ۷

به گزارش کسب و کار نیوز، پیرو ارسال نامه اعتراضی از طرف وزیر امور اقتصادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.