صفحه اصلی / استان ها / اصفهان / دشمن فهمیده ابزار ریختن مردم به خیابان ناکارآمد است

فرمانده انتظامی استان اصفهان:

دشمن فهمیده ابزار ریختن مردم به خیابان ناکارآمد است

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به اینکه دولت‌های متخاصم متوجه شده‌اند ابزار ریختن مردم به خیابان‌ها دیگر کارآمد نیست، گفت: آنها فهمیده‌اند برای دشمنی با ایران باید حجاب و عفاف را نشانه گرفته و با آن مبارزه کنند.

سردار معصوم بیگی جانشین پلیس پیشگیری ناجا

به گزارش کسب و کار نیوز، مهدی معصوم بیگی امروز (چهارشنبه) در جشنواره چادرهای آسمانی، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب به استفاده از ظرفیت دانشگاهیان برای حفاف و حجاب تاکید دارند، به همین خاطر این برنامه در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با حضور اساتید برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه به مرور، با توجه به شرایط امروز جامعه ایران متوجه می‌شویم یکی از جبهه‌هایی که دشمن به آن توجه دارد جامعه است، خاطر نشان کرد: آنان به این نتیجه رسیده‌اند که اگر بخواهند ارزش‌ها را نابود کنند باید به هویت جامعه حمله کنند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه دشمن به این نتیجه رسیده است که  اگر بخواهد در دیگر میادین نبرد موفق شود راه اصلی آن حمله به ارزش‌ها، باورها و اعتقادات است، گفت: در حوزه باورها، ارزش‌ها و اعتقادات بی‌تردید عفاف و حجاب دارای جایگاه ممتاز است و این مقوله به عنوان نمادی از زن و مرد مسلمان و انقلابی ایران است.

معصوم بیگی افزود: با مرور تاریخ ایران متوجه می‌شویم که زن و مرد ایرانی اصالتا نجیب هستند و عفاف و حجاب در جامعه ایرانی از ابتدا وجود داشته و دین اسلام نیز این امر را تقویت کرده است. در آثار تاریخی و جامعه ایرانی عفاف و حجاب موضوعیت داشته و دین اسلام به آن جهت داده است.

وی با بیان اینکه حجاب مناسب از زمانی شروع شد که جامعه به ارزش حجاب واقف شده است، تاکید کرد: حجاب بر پایداری و پایمردی مردم تاثیرگذار بوده است و امروزه دشمن  تلاش می‌کند که در این ارزش‌ها رخنه کند و از ابزارهای مختلف استفاده می‌کند. امروزه آمارهای فضای مجازی نگران کننده است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه امروزه حوزه جرم از فضای واقعی به فضای مجازی انتقال یافته است، تصریح کرد: ابزارهای این جرم در اختیار دشمن قرار دارد و مهم این است که بتوانیم بر آن فائق بیاییم. با حفظ هوشیاری و نجابتی که در مردم ایران وجود دارد، می توان در خصوص مبارزه با دشمن بهتر عمل کرد.

وی با بیان اینکه دشمن به این نتیجه رسیده است که بهترین ابزار مبارزه با نظام جمهوری اسلامی ایران مبارزه با عفاف و حجاب در جامعه است، خاطر نشان کرد: دشمن به این نتیجه رسیده است که  اگر بخواهد با جمهوری اسلامی مبارزه کند، ابزار ریختن مردم به خیابان دیگر کارآمد نیست و باید با مبارزه با حجاب به این امر بپردازد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

استادان نمونه کشوری

اساتید اصفهان در میان استادان نمونه کشوری

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, از میان ۱۶ استاد برجسته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.