صفحه اصلی / اقتصادی / بانک / تاکید وزیر آموزش و پرورش و مدیرعامل بانک ملی برهمکاری های دوجانبه
تاکید وزیر آموزش و پرورش و مدیرعامل بانک ملی برهمکاری های دوجانبه

تاکید وزیر آموزش و پرورش و مدیرعامل بانک ملی برهمکاری های دوجانبه

وزیر آموزش و پرورش با تقدیر از حمایت های بانک ملی ایران در توسعه امور مرتبط با این وزارتخانه، تاکید کرد که زمینه های همکاری دو نهاد باید بیش از پیش گسترش یابد.

آموزش و پرورش

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، سیدمحمد بطحایی که با هیات همراه خود امروز در محل بانک حضور یافته بود، در جلسه ای با اشاره به این که ارتباط وزرات آموزش و پرورش با بانک ملی ایران دیرینه است، اظهار کرد: خوشبختانه بانک همواره درخواست های ما را با روی گشوده و تا حد مقدورات قانونی اجابت کرده است.

بطحایی ادامه داد: وزارت آموزش و پرورش و بانک ملی ایران از یک خانواده اند و رویکرد بانک در مواجهه با نیازهای وزارتخانه همیشه با دید گره گشایی بوده است. در این دیدار، دکتر محمد رضا حسین زاده مدیرعامل بانک ملی ایران نیز با اشاره به خدمات گسترده این بانک به مجموعه وزارت آموزش و پرورش در طول سالیان متمادی گفت: این خدمات از ارائه تسهیلات به فرهنگیان گرفته تا مدرسه سازی و کمک به توسعه فضاها و امکانات آموزشی، همه در راستای توسعه کشور بوده است.

وی افزود: بانک ملی ایران تا کنون ۱۰۰ مدرسه در مناطق محروم کشور احداث کرده و این روند ادامه خواهد یافت. به گفته حسین زاده، خدماتی چون ارائه امکان خرید اعتباری از برخی فروشگاه های سراسری کشور به فرهنگیان، همبستگی دو نهاد را افزایش داده و تا حدی موجبات رضایت طرفین را فراهم کرده است.

در ادامه این دیدار، تعدادی از مدیران زیرمجموعه وزارت آموزش و پرورش از جمله مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت خانه و … خواسته های خود از بانک ملی ایران درباره چگونگی ادامه همکاری شرکت های ذیربط و نیز تسهیلات مورد نیاز را مطرح کردند و درباره آنها تصمیم گیری شد. وزیر آموزش و پرورش و هیات همراه همچنین در موزه بانک ملی ایران حضور یافته و از آن دیدن کردند. 

همچنین مطالعه کنید:

تامین مالی ۳۵۰ همتی از طریق ابزارهای تأمین مالی زنجیره‌­ای در سال ۱۴۰۳

به گزارش کسب و کار نیوز، این بانک در راستای مأموریت خود مبنی بر تنظیم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.