صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / آغاز بکار رویداد “جهش” استارت آپی در دانشگاه رازی

آغاز بکار رویداد “جهش” استارت آپی در دانشگاه رازی

مدیر مرکز استارتاپ استان کرمانشاه مستقر در دانشگاه رازی از آغاز بکار رویداد جهش استارت آپی در این دانشگاه خبرداد.

آغاز بکار رویداد “جهش” استارت آپی در دانشگاه رازی

مدیر مرکز استارتاپ استان کرمانشاه مستقر در دانشگاه رازی از آغاز بکار رویداد جهش استارت آپی در این دانشگاه خبرداد.

مهدی طلایی درگفت وگو باخبرنگار ایسنا منطقه کرمانشاه، بابیان اینکه رویداد جهش استارت آپی رویداد جدیدی است که مرکز استارت آپ استان در دانشگاه رازی آن را شکل داده، اظهارکرد: این رویداد شباهت بسیاری به رویدادهای استارت آپ ویکند ۵۴ ساعته دارد، اما آن را بومی سازی کرده ایم.

وی رویکرد این استارت آپ را عمومی اعلام کرد و ادامه داد: این رویداد ۳۶ ساعته خواهد بود و از ساعت ۹ صبح امروز(۲۰ تیر) آغاز بکار کرده است.

مدیر مرکز استارت آپ استان مستقر در دانشگاه رازی تاکید کرد: برای شرکت در این استارت آپ ۵۰ دانشجو شرکت کرده اند که در قالب هفت تیم باهم به رقابت خواهند پرداخت.

وی تصریح کرد: ۱۰ منتور از ابتدای شروع استارت آپ کار هدایت تیم ها را در حوزه های فنی، طراحی و کسب و کار برعهده خواهند داشت.

طلایی با بیان اینکه این اولین استارت آپ دانشجویی سال ۹۷ در دانشگاه رازی است، گفت: از میان تیم های حاضر در این رویداد سه تیم را به عنوان تیم های برگزیده انتخاب خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: این تیم ها علاوه بر دریافت جوایز نقدی، با مستقر شدن در مرکز استارت آپ دانشگاه شش ماه روی ایده های خود کار خواهند کرد و در رویداد “دِمو” که احتمالا در آذر برگزار خواهد شد آنها را به سرمایه گذاران لینک خواهیم کرد.
 
 

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.