صفحه اصلی / سیاسی / بین الملل / نیروهای انتفاضه دست به ۳ مورد عملیات در کرانه باختری زدند
نیروهای انتفاضه دست به ۳ مورد عملیات در کرانه باختری زدند

نیروهای انتفاضه دست به ۳ مورد عملیات در کرانه باختری زدند

نیروهای انتفاضه فلسطین در سایه شرایط پیچیده کرانه باختری و تدابیر امنیتی شدید ارتش اسرائیل در آن به تلاش‌های مبارزاتی خود علیه دشمن صهیونیستی ادامه می‌دهند.

image.png

به گزارش کسب و کار نیوز، تعدادی از جوانان فلسطینی هفته گذشته دست به سه مورد عملیات تیراندازی علیه نظامیان اسرائیلی در شهر رام الله زدند.
مبارزان فلسطینی روز سه شنبه هفته گذشته به سوی شهرک نشینان اسرائیلی در شهرک یهودی بیت ایل آتش گشوده و به سلامت از این مکان خارج شدند.
این جوانان با انجام این عملیات‌ها به دشمن صهیونیستی اعلام کردند که مقاومت همچنان به قوت خود باقی است و هرگز متوقف نخواهد شد.
به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، مبارزان فلسطینی در یک اقدام دیگر به سوی نظامیان اسرائیلی در پست بازرسی بیتونا تیراندازی کردند.

از سوی دیگر، رسانه ای اسرائیلی دو روز پیش یک فیلم ویدئویی را پخش کردند که نشان می‌دهد نیروهای انتفاضه فلسطین یک بمب را در مسیر حرکت یک دستگاه خودروی شهرک نشینان اسرائیلی در نزدیکی شهرک جت از توابع نابلس کار گذاشته و منفجر کردند.
کرانه باختری هر روز صحنه درگیری خونین جوانان فلسطینی و اشغالگران صهیونیست است، جوانان فلسطینی در جریان این درگیری‌ها به سوی اشغالگران صهیونیست سنگ و بطری‌های آتش زا و بسته‌های انفجاری پرتاب می‌کنند.

 انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مورگان استنلی پیش‌بینی کرد/ارزهای دیجیتال جایگزین دلار در تجارت اعضای بریکس می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بانک مورگان استنلی گزارشی با عنوان «دلارزدایی دیجیتال؟» منتشر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.