صفحه اصلی / استان ها / البرز / تولید ۶۵ درصد فرآورده‌های گوشتی کشور در البرز
تولید ۶۵ درصد فرآورده‌های گوشتی کشور در البرز

تولید ۶۵ درصد فرآورده‌های گوشتی کشور در البرز

رییس انجمن فرآورده‌های گوشتی البرز گفت: 65 درصد فرآورده‌های گوشتی کشور در استان تولید می‌شود.

سوسیس و کالباس

محمد باقر رضوی تقوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: البرز ظرفیت قابل توجهی در تامین فرآورده‌های گوشتی دارد به طوری‌که بیش از ۶۵ درصد فرآورده‌های مورد نیاز کشور در این استان تولید می‌شود.

وی ادامه داد: نظارت دقیقی از سوی دامپزشکی و انجمن فرآورده‌های گوشتی استان بر کیفیت تولیدات این بخش می‌شود تا فرآورده‌هایی که به دست مردم می‌رسد از لحاظ سلامت و بهداشت تایید شده باشند.

وی افزود: ناظران با بازرسی‌های سرزده خود از واحدهای تولید فرآورده‌های گوشتی نسبت به نمونه‌برداری و آزمایش از فرآورده‌ها اقدام می‌کنند تا مشکلی در کیفیت و سلامت آنها وجود نداشته باشد.

این مسئول توضیح داد: بدون شک اگر فرآورده‌ای مشکوک باشد از سیستم توزیع خارج و اگر عدم سلامت آن تایید شود به سرعت امحاء می‌شود.

رییس انجمن فرآورده‌های گوشتی البرز در بخش دیگری از صحبت‌های خود با گلایه از عدم عضویت اکثر واحدهای تولید فرآورده‌های گوشتی استان در انجمن مربوطه ادامه داد: اکثر واحدهای فرآوری گوشتی استان تا کنون عضو این انجمن نشده‌اند. علاوه بر این، ناهماهنگی در واحدهای فرآورده‌های گوشتی عضو این انجمن در حدی است که هر ‌واحدی ساز خود را می‌زند و از معنا و مفهوم واقعی و اهداف انجمن فاصله گرفته‌ایم.

وی اظهار کرد: واحدهای تولیدی باید با یکدیگر تعامل سازنده‌ای داشته باشند و برای عضویت در انجمن اقدام کنند تا اهداف پیش‌بینی شده در این حوزه محقق شود.
انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

قیمت پیاز با مدیریت صادرات متعادل می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، اسداله کارگر گفت: بررسی ها نشان می دهد که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.