صفحه اصلی / فرهنگی / سینما تئاتر تلویزیون / آغاز اجرای اثر برگزیده‌ی تئاتر دانشگاهی از ۲۵ تیر ماه
آغاز اجرای اثر برگزیده‌ی تئاتر دانشگاهی از ۲۵ تیر ماه

بیست و یکمین جشنواره تئاتر دانشگاهی

آغاز اجرای اثر برگزیده‌ی تئاتر دانشگاهی از ۲۵ تیر ماه

اثر برگزیده بیست و یکمین جشنواره تئاتر دانشگاهی، از روز دوشنبه 25 تیر در مرکز تئاتر مولوی آغاز به کار می‌کند.

اثر برگزیده بیست و یکمین جشنواره تئاتر دانشگاهی، از روز دوشنبه ۲۵ تیر در مرکز تئاتر مولوی آغاز به کار می‌کند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا ، نمایش «آن شرلی با موهای خیلی قرمز» به نویسندگی فراز مهدیان دهکردی و کارگردانی امیربهاور اکبرپور دهکردی از روز دوشنبه ۲۵ تیر تا ۱۹ مردادماه در ساعت ۱۹ در سالن اصلی مرکز تئاتر مولوی به روی صحنه خواهد رفت.

در نمایش «آن شرلی با موهای خیلی قرمز» سید مهدی حسام الذاکرین، آرزو عبدالهی، مائده رفیعی و مهرداد حبیبیان به ایفای نقش می‌پردازند.

این نمایش که دربارهی خواهر و برادری به اسم ماریلا و متیو است که تصمیم میگیرند پسر بچهای را به فرزندی قبول کنند، اما به‌جای آن پسر بچه، دختر بچهای به اسم آنشرلی وارد خانهشان میشود، پیش از این از دانشگاه شهرکرد در بیست و یکمین جشنواره تئاتر دانشگاهی شرکت و به عنوان یکی از آثار برگزیده برای اجرای عمومی معرفی شده بود.

گفتنی ست در این اثر، که از آثار برگزیده بیست و یکمین جشنواره تئاتر دانشگاهی میباشد، بهزاد صفار (تهیه کننده)، مائده رفیعی (دستیار کارگردان)، عادل محمدیان (طراح و پردازش نور)، امیربهاور اکبرپور دهکردی ، بهزاد صفار (طراح صحنه)، صالح صمیمی (مدیر صحنه)، ساناز مرتضی (منشی صحنه)، سید مهدی حسام الذاکرین (طراح لباس)، آمنه عباسی (دوخت لباس)، مارال رحیم دزفولی (دستیار لباس)، مهرداد حبیبیان (تنظیم و انتخاب موسیقی)، پوریا لندی (طراح پوستر)، ارزو عبداللهی (گریم)، محبوبه حسام الذاکرین (ساخت عروسک)، علی رضا مروی (ساخت تیزر) و اردوان آشناگر ، مینا ربیعی و سیاوش رییسی (به عنوان عکاس) نیز همکاری میکنند.

علاقه‌مندان میتوانند برای دیدن نمایش «آن شرلی با موهای خیلی قرمز» که تا ۱۹ مرداد ماه هر روز –به جز شنبه‌ها- ساعت ۱۹ به صحنه می‌رود، می‌توانند به مرکز تئاتر مولوی دانشگاه تهران به آدرس خیابان انقلاب، خیابان ۱۶آذر، جنب باشگاه دانشجویان، مرکز تئاتر مولوی مراجعه کنند.

همچنین مطالعه کنید:

آغاز «کتاب‌بازی» در ماه رمضان برای بچه‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز، با شروع ماه مبارک رمضان، «فیلیمومدرسه» محتوای تازه خود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.