صفحه اصلی / استان ها / کردستان / ‌رقابت‌های مچ اندازی قهرمانی کردستان برگزار شد
‌رقابت‌های مچ اندازی قهرمانی کردستان برگزار شد

‌رقابت‌های مچ اندازی قهرمانی کردستان برگزار شد

رقابت‌های مچ اندازی قهرمانی بانوان و آقایان استان در سنندج برگزار شد

مچ‌اندازی

به گزارش کسب و کار نیوز، ‌رقابت‌های مچ‌اندازی قهرمانی مردان و زنان کردستان در دو بخش دست راست و چپ دست  در سنندج برگزار شد و در نهایت با قهرمانی تیم‌های سنندج و دیواندره به کار خود پایان داد.

در این رقابت‌ها ۴۰ ورزشکار در قالب ۹ تیم در بخش مردان از شهرستان‌های سنندج، دیواندره، دهگلان، قروه و حسن آباد یاسوکند و ۲۳ ورزشکار دختر از شهرستان‌های سنندج، بانه و دیواندره در دو بخش دست راست و دست چپ به مصاف هم رفتند.

در نتایج تیمی بخش مردان، باشگاه ارسطو از سنندج با ۶۷ امتیاز مقام نخست هر دو بخش دست راست و دست چپ را به خود اختصاص داد، شهر حسن آباد یاسوکند توانست با کسب ۳۴ امتیاز مقام دوم بخش دست راست را از آن خود کند و شهرستان دهگلان با ۳۲ امتیاز جایگاه سوم بخش دست راست و شهرستان‌های دیواندره و قروه با ۱۷ امتیاز به صورت مشترک جایگاه سوم بخش دست چپ را بدست آوردند.

همچنین در نتایج تیمی بخش دختران، باشگاه ژوانگه از شهرستان دیواندره با کسب ۵۴ امتیاز بر سکوی نخست ایستاد و باشگاه ذوالفقار سنندج و شهرستان بانه به ترتیب هر کدام با ۲۷ و ۲۴ امتیاز در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

نفرات برتر این مسابقات به رقابت‌های قهرمانی کشور که در روزهای ۲۰ تا ۲۲ تیربه میزبانی شهرستان شیراز برگزار می‌شود، اعزام خواهند شد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مرغ‌

تست اعتیاد مرغ‌های کردستان منفی اعلام شد

به گزارش کسب وکار نیوز به نقل از ایسنا, مجتبی ورمقانی با تکذیب خبر خوراندن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.