صفحه اصلی / سیاسی / بین الملل / مقتدی صدر خواهان قطع تماس‌ها با واشنگتن و کشورهای همسایه درمورد تشکیل ائتلاف‌ها
مقتدی صدر خواهان قطع تماس‌ها با واشنگتن و کشورهای همسایه درمورد تشکیل ائتلاف‌ها

مقتدی صدر خواهان قطع تماس‌ها با واشنگتن و کشورهای همسایه درمورد تشکیل ائتلاف‌ها

رهبر جریان صدر از گروه‌های سیاسی عراق خواست تا با واشنگتن و کشورهای همسایه درخصوص تشکیل ائتلاف‌های سیاسی در عراق رایزنی نکنند.

image.png

به گزارش کسب و کار نیوز، به نقل از روسیا الیوم، مقتدی صدر، رهبر جریان صدر در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: به شما و خودم توصیه می‌کنم به نکاتی که به آن‌ها اشاره دارم، توجه شود؛ فراکسیون‌های سیاسی عراق با آمریکا و کشورهای همسایه درخصوص تشکیل ائتلاف‌ها و مسائل بعد از آن گفت‌وگو نکنند، چراکه این مساله فقط مربوط به ما عراقی‌ها و نه دیگران می‌شود.

وی در ادامه افزود: من تمام گروه‌های سیاسی را نصیحت می‌کنم تا از جبهه‌گیری‌ها و ائتلاف‌های طائفه‌ای و نژادی دوری گزینند و من به نوبه خود هر گونه جبهه‌گیری سنی یا شیعه یا کردی و غیره را رد می‌کنم.

صدر همچنین تصریح کرد: من کاملاً آماده همکاری برای ایجاد یک ائتلاف فرای سهمیه‌بندی‌های حزبی، طائفه‌ای و قومیتی هستم. من به نوبه خود همبستگی و همدردی خود را با ملت عراق اعلام می‌کنم. مردم ما از گرما و نبود برق و کمبود آب رنج بسیاری می‌برند. باید از کشورهای همسایه برای بهبود اوضاع آب و برق و بخش بهداشتی و تربیتی کمک گرفته شود نه آنکه از آنها برای تشکیل دولت کمک بگیریم. من خواهان آن هستم که تمامی امکانات فوق‌العاده‌ای که سیاستمداران فاسد از آن بهره می‌برند، قطع شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رئیس‌جمهور: فلسطین به مسئله اول جهان بشریت تبدیل شده است

به گزارش کسب و کار نیوز، وی با بیان اینکه مهمترین مسئله امت اسلامی، امروز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.