چهارشنبه , ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / ورزشی / کشتی و رزمی / دعوت رسمی کرواسی از فدراسیون کشتی برای برپایی اردوی مشترک
دعوت رسمی کرواسی از فدراسیون کشتی برای برپایی اردوی مشترک

دعوت رسمی کرواسی از فدراسیون کشتی برای برپایی اردوی مشترک

مسوولان فدراسیون کشتی کرواسی پس از پایان رقابت‌های کشتی نوجوانان جهان از آزاد و فرنگی‌کاران ایران برای برپایی اردوهای تدارکاتی در این کشور با قبول هزینه‌های جانبی آن دعوت کردند.

دعوت فدراسیون کشتی کرواسی

به گزارش کسب و کار نیوز به کرواسی، تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان ایران با نمایشی قابل قبول موفق به کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های نوجوانان جهان ۲۰۱۸ در زاگرب پایتخت کرواسی شدند.

این قهرمانی مسوولان کشتی کرواسی را که سعی در قدرت‌مندتر کردن تیم‌های آزاد و فرنگی کشورشان را دارند بر آن داشت تا از فدراسیون کشتی ایران برای حضور تیم‌های کشتی آزاد و فرنگی برای برگزاری اردوهای تدارکاتی مشترک در کرواسی دعوت کنند و از ظرفیت فنی ایران در رشته کشتی استفاده کنند.

پس از پایان رقابت‌های کشتی فرنگی نوجوانان جهان، دینکو کرمیچ از مدیران باشگاه‌های ورزشی در کرواسی و یکی از مسوولان فدراسیون کشتی این کشور و برگزار کننده رقابت‌های قهرمانی جهان، در مذاکره با مسوولان کشتی ایران استفاده از ظرفیت فنی ایران و موافقت فدراسیون کشتی ایران با برگزاری اردوهای تدارکاتی مشترک در این کشور را خواستار شد.

کرمیچ در این دیدار گفت: ما آمادگی داریم کشتی‌گیران ایران اردوهای تداکاتی خود را در کرواسی برگزار کنند و هزینه‌های اسکان و غذای تیم‌های ایرانی را نیز تقبل خواهیم کرد.

بر همین اساس قرار است دعوت‌نامه رسمی از سوی کروات‌ها به فدراسیون کشتی ارسال شود تا زمینه اعزام تیم‌های کشتی و هم‌چنین مربیان کشتی برای حضور در کرواسی فراهم شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سعید حسنی‌پور

المپیک گل سرسبد کاراته ایران است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سعید حسنی‌پور درباره آخرین وضعیت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.