صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / حمایت صحا از پایون ایران در نمایشگاه برق و معدن آفریقا/ارائه تسهیلات به متقاضیان
حمایت صحا از پایون ایران در نمایشگاه برق و معدن آفریقا/ارائه تسهیلات به متقاضیان

حمایت صحا از پایون ایران در نمایشگاه برق و معدن آفریقا/ارائه تسهیلات به متقاضیان

صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک (صحا) از حضور شرکت‌های فعال صنایع الکترونیک جهت شرکت در پایون جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه برق و معدن آفریقا حمایت می‌کند.

نمایشگاه برق و معدن

به گزارش کسب و کار نیوز، نمایشگاه برق و معدن آفریقا (Electra Mining Africa) از تاریخ  ۱۹ الی ۲۳ شهریور ۱۳۹۷ با محوریت تجهیزات برقی و الکترونیکی، تجهیزات تولید برق، تجهیزات ابزار دقیق و کنترل، تجهیزات تولید و تعمیر، تجهیزات آزمایش و اندازه‌گیری، قطعات الکترومکانیکی، تجهیزات حفاظت از انرژی، انرژی‌های بادی و خورشیدی، سیم و کابل، ژنراتورها و لوازم جانبی نیروی برق، تجهیزات و خدمات سنسورها، مهندسین مشاور برق و با حضور بیش از ۴۰ هزار شرکت‌کننده از سراسر دنیا در شهر ژوهانسبورگ کشور آفریقای جنوبی برگزار می‌شود.

 در این راستا صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک(صحا) در تلاش است تا زمینه حضور شرکت‌های توانمند صنعت الکترونیک کشور را در این رویداد جهانی فراهم کند. بنابراین صحا در صدد است با ارائه تسهیلات با سود پایین از شرکت‌هایی که در این نمایشگاه حضور یابند، حمایت کند.

نمایشگاه برق و معدن آفریقا (Electra Mining Africa) بزرگترین نمایشگاه معدن، صنعت و برق در آفریقای جنوبی محسوب می‌شود. این نمایشگاه جایگاه نهایی و بازاری برای همه ذینفعان درگیر در صنایع معدن، ساخت و ساز، تولیدات صنعتی و برق است.

این رویداد فرصت مناسبی برای شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان جهت ایجاد ارتباط تجاری با ارزش و بحث در مورد آخرین تحولات، فناوری، روندها، محصولات و خدمات این بخش به شمار می‌آید. بسیاری از نوآوری‌های جدید از جمله بازدهی انرژی، محصولات سازگار با محیط زیست و همچنین محصولات سازگار با اهداف بهداشت و ایمنی صنعت معدن در این رویداد به نمایش گذاشته می‌شود.

این نمایشگاه مکانی برای تامین کنندگان منابع، تولید کنندگان و توزیع کنندگان برای همه نیاز های معدنی، صنعتی، ساخت و سازی، تولید برق و ابزار و ماشین آلات است.

تجهیزات برقی و الکترونیکی، تجهیزات تولید برق، تجهیزات ابزار دقیق و کنترل، تجهیزات تولید و تعمیر، تجهیزات آزمایش و اندازه‌گیری، قطعات الکترو مکانیکی، تجهیزات حفاظت از انرژی و مهندسین مشاور برق از جمله محصولاتی است که در این نمایشگاه به نمایش گذاشته خواهد شد.

بر اساس اعلام صحا، متقاضیان حضور در این نمایشگاه می‌توانند جهت آگاهی از حمایت‌های صحا حداکثر تا تاریخ ۱۹ تیرماه با اداره برنامه‌ریزی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک (صحا) به شماره ۸۸۷۴۸۰۶۰ تماس بگیرند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.