صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / گاهی برای وحدت گروهی باید از حق فردی‌مان بگذریم
گاهی برای وحدت گروهی باید از حق فردی‌مان بگذریم

نماینده مردم هرمزگان در مجلس:

گاهی برای وحدت گروهی باید از حق فردی‌مان بگذریم

نماینده مردم هرمزگان در مجلس گفت: استیفای حقوق مردم بر دوش ما نمایندگان ملت در مجلس و در شوراهاست و ما این وظیفه را باید با منطق‌گرایی و پرهیز از رفتارهای سطحی پیگیری و به نتیجه برسانیم.

 حسین هاشمی تختی

به گزارش کسب و کار نیوز، حسین هاشمی تختی در جمع اعضای شورای اسلامی استان هرمزگان، اظهار کرد: مهم‌ترین کارکرد شوراها خلق یک انسجام منطقه‌ای برای حرکت به‌سوی توسعه و آبادانی شهرها است و ما یکی از نقاط ضعفمان در هرمزگان، ضعیف بودن بحث یک‌صدا شدن برای پیگیری مطالبات‌مان است که باید آن را جبران کنیم. گاهی برای وحدت گروهی باید از حق فردی‌مان بگذریم تا بتوانند نقاط اشتراک‌مان را تقویت کنیم.

وی با بیان این‌که «پیگیری مطالبات مردم به‌مثابه حفظ نظام است»، خاطرنشان کرد: استیفای حقوق مردم بر دوش ما نمایندگان ملت در مجلس و در شوراهاست و ما این وظیفه را باید با منطق‌گرایی و پرهیز از رفتارهای سطحی پیگیری کنیم و به نتیجه برسانیم.

وی ادامه داد: همدلی خوب کنونی میان نمایندگان استان هرمزگان باوجود برخی اختلاف‌سلیقه‌ها، نتایج خوبی برای استان در برداشته است و این همدلی را با مدیریت اجرایی استان نیز داریم و شما اعضای شورای استان بدانید که این همکاری منسجم را می‌توانیم با یکدیگر و در جلسات برنامه‌ریزی‌شده و هدف‌دار، برای تحقق خواست مردم مناطق مختلف استان، برنامه‌ریزی و همفکری کنیم.

عضو کمیسیون عمران مجلس بیان کرد: باید ابعاد فنی و کارشناسی موضوعات منطقه‌ای را نیز جدی بگیریم و از ظرفیت پژوهشگران و نخبگان استانی برای به ثمر رساندن ابعاد فنی موضوعات نیز استفاده کنیم. منطق ما در دفاع از تمامیت و توسعه هرمزگان ، منطقی محکم و قابل دفاع است و برای حفظ و به ثمر رساندن مطالبات عمومی مردم استان، می‌بایست جلسات کاری خودمان را با ایده‌ها و موضوعات کارشناسی پیگیری کنیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.