صفحه اصلی / استان ها / اردبیل / تولید کیفی یکی از مصادیق اشتغال پایدار
تولید کیفی یکی از مصادیق اشتغال پایدار

تولید کیفی یکی از مصادیق اشتغال پایدار

با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان واحدهای نمونه در این حوزه برای نخستین بار در استان اردبیل معرفی و تجلیل شدند.

مصرف‌کنندگان

به گزارش کسب و کار نیوز، در مراسمی که به همت سازمان صنعت، معدن و تجارت و انجمن حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان استان اردبیل در سالن اتاق بازرگانی اردبیل برگزار شد از میان ۱۱ متقاضی در بررسی موازین رعایت حقوق مصرف‌کنندگان ۶ واحد نمونه شامل شرکت نسیم خواب، طبیعت حیات کوهستان، شیرین گندم سبلان، نقش صنعت اردبیل، نگین زرین چوب آرتاویل و مجتمع ستایش حق با اهدای تندیس و لوح تقدیر تجلیل شدند.

 در این مراسم هم‌چنین از دو نفر از ناظران افتخاری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل نیز به‌علت تلاش‌ها و فعالیت‌های صادقانه در کنترل و نظارت بر بازار قدردانی شد.

 در این مراسم رئیس انجمن حمایت از مصرف‌کنندگان استان اردبیل اظهار کرد: ما برای نخستین بار نسبت به برگزاری این همایش در تجلیل و تکریم از واحدهای تولیدی رعایت‌کننده حقوق مصرف‌کنندگان اقدام کردیم و بر این باوریم در استان اردبیل اکثر واحدهای تولیدکننده و عرضه‌کننده محصولات این حقوق مسلم را مراعات می‌کنند.

 «جلیل سرباز» خاطرنشان کرد: ما در اجرای دستورالعمل‌های ابلاغ شده و در راستای حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان بررسی‌های سالانه خود را انجام می‌دهیم به طوری‌که در سال گذشته از ۱۱ واحد متقاضی در این زمینه بررسی‌ها پس از تحویل اسناد و مدارک در قالب تشکیل کمیته‌های استانی با مشارکت اقتصاد و دارایی، استاندارد، دانشگاه علوم پزشکی، انجمن و صنعت و معدن ارزیابی شد که از بین این ۱۱ متقاضی ۶ واحد نمونه معرفی شدند.

 وی با یادآوری این‌که در این ارزیابی نداشتن محکومیت واحدهای تولیدی، داشتن پروانه بهره‌برداری، ظرفیت تولید واحدها با بیش از ۷۰ درصد و جلب رضایت‌مندی مشتریان و رسیدگی سریع به رفع منواقصات مدنظر بوده که ما کوشیدیم در بررسی‌های خودمان همه این موارد را لحاظ کنیم.

 رئیس انجمن حمایت از مصرف‌کنندگان استان اردبیل فعالیت انجمن را به شکل گسترده در جلسات تنظیم بازار، جلسات کمیسیون نظارت و نرخ‌گذاری یادآور شد و گفت: تمام تلاش ما بر این است تا حق و حقوق مصرف‌کنندگان در عرصه تولید و عرضه محصولات هم‌چنین توجه به ارتقای سلامت و شاخص‌های مرتبط با آن مورد توجه قرار گرفته و در این زمینه یک رضایت‌مندی نسبی را در استان شاهد هستیم.

تولید کیفی یکی از مصادیق اشتغال پایدار است

معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری اردبیل نیز در این جلسه گفت: ما این حرکت را گامی موثر در بها دادن به حق و حقوق مصرف‌کنندگان می‌دانیم به طوری که در برنامه‌ریزی‌های امسال توجهی جدی به رونق اقتصادی، کسب و کار و ایجاد اشتغال با حمایت از بخش صنعت و تولید داریم.

«بهمن حسین‌زاده» خاطرنشان کرد: باید در یک جهاد مقدس به سمت تولید کالاهای باکیفیت حرکت کنیم که قطعاً این امر منجر به اشتغال پایدار شده و خود تولیدکننده از منافع آن بهره‌مند خواهد شد.

 وی یکی از مصادیق اشتغال پایدار را توجه به تولید کیفی کالا و خدمات برشمرد و تصریح کرد: هر چند باید به مصرف‌کننده حق انتخاب داد اما تولیدکنندگان ما قطعاً با تولید کیفی و شایسته کالای خود می‌توانند رضایت مصرف‌کنندگان را فراهم کرده و در این زمینه یک حرکت تحولی ایجاد کنند.

حسین‌زاده ادامه داد: ما باید در عرصه تولید انگیزه جدی برای تولیدکننده با قیمت مناسب در عرضه محصولاتشان ایجاد کنیم تا از منافع و سود آن دوطرف استفاده کنند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

آبگرم‌ سرعین

تعطیلی آبگرم‌های سرعین تا اطلاع ثانوی

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, حسن حسن‌پور امروز هفتم اسفند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.