المکس در این برچسب تبلیغاتی از دو ردیف قفسه برای نشان دان یک دهان با دندان استفاده کرده است. باز کردن یکی از این قفسه ها این خطای حسی را در بیننده ایجاد می کند که یکی از دندان ها خراب شده و از بین رفته است. و برای اینکه برند Elmex را به مخاطبان معرفی کند درقسمت پشت تبلیغات و در دیوارهی قفسه ها پوستری نصب شده که درباره مزایای استفاده از خمیردندان توضیحاتی میدهد. این برچسب تبلیغاتی هر ماه حدود ۳۵ تا ۴۰ هزار بازدید کننده دارد.
برچسب هاتبلیغات تبلیغات خلاقانه تبلیغات محیطی
همچنین مطالعه کنید:
کاربران آپارات در ۶ ماه گذشته ۷۰ میلیارد دقیقه ویدئو تماشا کردند!
به گزارش کسب و کار نیوز ، بر اساس گزارشهای رسمی منتشرشده سایت آپارات در …