صفحه اصلی / استان ها / کهگیلویه و بویراحمد / اجرای ۱۹ طرح عمرانی در روستاهای بخش مرکزی باشت

اجرای ۱۹ طرح عمرانی در روستاهای بخش مرکزی باشت

بخشدار مرکزی باشت گفت: در سالجاری 19 طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر 13 میلیارد و 62 میلیون ریال درروستاهای بخش مرکزی باشت در دست اجراست.

استانها/ طرح عمرانی

مهرداد انبازپور در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، افزود: ۲۵ طرح عمرانی با بیش از ۱۴۷ میلیارد و ۴۶ میلیون و ۳۹۸ ریال اعتبار ،سال گذشته برای آبادانی روستاهای بخش مرکزی شهرستان باشت اجرا شد.

وی بیان کرد: در سالجاری ۱۹ طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد و ۶۲ میلیون ریال درروستاهای بخش مرکزی باشت در دست اجراست.

بخشدار مرکزی باشت تصریح کرد: این طرح ها شامل موزائیک فرش به طول  1200متر با اعتبار ۶۳۰ میلیون ریال، پیشرفت فیزیکی ۱۰۰ درصد واجرای سیستم آبیاری قطره ای بلوار حدفاصل پل شهید کلانتری تا سه راهی منصورآباد، خرید و نصب ست کامل وسایل ورزشی ۲۱ قطعه  با اعتبار ۱۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات دهیاری وموزائیک فرش معابر با اعتبار اولیه ۳۰۰ میلیون ریال،به متراژ ۷۰۰ متر مربع و  30 درصد پیشرفت فیزیکی است.

انبازپور عنوان کرد: از دیگر طرح های در دست اجرا می توان به ساخت  زمین چند منظوره ورزشی به مساحت ۵۰۰۰ متر مربع که ۲۵۰۰ مترمربع آن شامل فوتسال، والیبال،هندبال، رختکن، سرویس بهداشتی و ۲۵۰۰ متر مربع مابقی آن شامل فضای سبز، پارکینگ با اعتباراولیه ۴۰۰ میلیون ریال جهت خاکبرداری، تسطیح و دیوارکشی با ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی در روستای برغون و احداث ۴ دهانه پل بتنی به مبلغ یک میلیارد ریال با ۱۰۰ درصد پیشرفت فیزیکی در روستای بوسنگان و همچنین جدول هدایت آبهای سطحی به طول ۳۵۰  متر مربع با اعتبار  500 میلیون ریال در شاه بهرام هستند.

وی گفت: اجرای کانال هدایت آبهای فصلی به طول ۱۱۰متر با اعتبار ۲ میلیارد و ۴۳۰ میلیون ریال در روستای سرآببیزبا ۵۰ درصد پیشرفت واحداث پارک تفریحی به متراژ تقریبی ۴۵۰۰ متر که از محل اعتبارات دهیاری با یک میلیارد ریال و کانال هدایت آبهای فصلی به طول تقریبی ۱۷۰متر با اعتبار اولیه ۳۰۰ میلیون ریال در روستای سادات شاه زینعلی از دیگر طرح های در حال اقدام است.

 بخشدار مرکزی باشت خاطرنشان کرد: زیرسازی و آسفالت به طول ۷۵۰۰ متر با اعتبار ۳۳۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی وخرید و نصب چراغ روشنایی معابر به مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات دهیاری ، موزائیک فرش معابر خیابان اصلی به متراژ ۸۰۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۵۰۰میلیون ریال از محل اعتبارات دهیاری نیمه دوم تیرماه سال جاری اجرا  شده است.

 انبازپور بیان کرد: پروژه سنگ فرش آبدهگاه علیا شامل ۳۰ متر دیوارچینی، پله با سنگ مالون به طول ۳۳ متر و سنگ فرش ۱۱۷ متر مربع از محل اعتبارات ملی با اعتبار ۳۰۰ میلیون ریال و ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی مجری آن بنیاد مسکن است.

وی با اشاره به اجرای کانال هدایت آبهای فصلی به طول ۱۴۰ متر جوی و سنگی، ۶۵ متر کانال و ۴ دهانه دال پل با اعتبار یک  میلیارد ریال در روستای تنگ همگون افزود: در روستای تلخاب سفلی بیدک کانال هدایت آبهای فصلی و جدول گذاری ۱۷۰ متر با اعتبار اولیه ۳۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات دهیاری پیش بینی شده که اجرای پروژه نیمه دوم تیرماه ماه سال جاری آغاز شده است.

 بخشدار مرکزی باشت ادامه داد: خرید تیر برق نوری جهت نصب در خیابان اصلی و پروژکتور جهت نصب در زمین چمن مصنوعی وسرچراغی به مبلغ ۲۷ میلیون ریال از محل اعتبارات دهیاری در روستای تلخاب سفلی بیدک و خرید و نصب بیلبورد تبلیغاتی، تابلو ورودی روستا و خرید سرچراغی به مبلغ ۷۵میلیون ریال در روستای بیدک علیا از دیگر فعالیت ها د ر سالجاری است.

انبازپور اضافه کرد: در روستای تلچگاه کانال هدایت آبهای فصلی در حال اجرا با پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصد و کانال هدایت آبهای فصلی به طول ۱۰۰ متر و با اعتبار  یک میلیارد ریال ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکیدر روستای دم تنگ میانتنگان از دیگر پروژه های در دست اجراست.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مرکز فنی و حرفه ای

فعالیت ۹۷ مرکز فنی و حرفه ای در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, “فرج اله راد” افزود: ۱۱ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.