صفحه اصلی / ورزشی / کشتی و رزمی / دیدار سفیر ایران در کرواسی با کشتی گیران نوجوان/ تاکید صادق بر حمایت دولت از کشتی
دیدار سفیر ایران در کرواسی با کشتی گیران نوجوان/ تاکید صادق بر حمایت دولت از کشتی

دیدار سفیر ایران در کرواسی با کشتی گیران نوجوان/ تاکید صادق بر حمایت دولت از کشتی

سفیر ایران در کرواسی با حضور در سالن رقابت‌های کشتی فرنگی نوجوانان جهان ضمن تماشای مبارزات کشتی گیران ایران با آنها دیداری صمیمانه داشت.

سفیر ایران در روسیه

به گزارش کسب و کار نیوز، هم‌زمان با برگزاری رقابت‌های کشتی فرنگی نوجوانان جهان ۲۰۱۸ در زاگرب کرواسی که با یک مدال طلا، یک نقره و ۲ برنز فرنگی کاران ایران در ۵ وزن نخست همراه بود، محمدرضا صادق سفیر ایران در کرواسی ضمن حضور در سالن رقابت‌ها و مشاهده رقابت کشتی گیران ایران، با کشتی گیران و اعضای کادر فنی تیم ملی و نایب رییس فدراسیون کشتی به گفت‌وگو پرداخت.

صادق در این دیدار با تمجید از قهرمانی آزادکاران نوجوان ایران در این رقابت‌ها و همچنین نمایش خوب فرنگی کاران ایران بر عزم دولت از توجه به رشته پرافتخاری چون کشتی گفت و جوانان ایرانی را شایسته کسب سکوهای افتخار در هر زمینه‌ای دانست.

وی با اشاره به قهرمانی‌ها و افتخارآفرینی کشتی گیران برای ورزش ایران گفت: کشتی همیشه باعث افتخار ایرانیان در سراسر جهان بوده و همه به کشتی و کشتی گیران ایران افتخار می‌کنند. امیدوارم مشکلات پیش روی این رشته هر چه سریع‌تر مرتفع شود.

فرشاد علیزاده سرمربی تیم ملی و حسام جعفری سرپرست تیم ملی نیز به سفیر ایران خوش آمد گفتند و از او تشکر کردند.

رییس فدراسیون کشتی کرواسی نیز که در این دیدار سفیر ایران را همراهی می کرد با کشتی گیران و کادر فنی دیداری صمیمانه داشت و افتخارآفرینی آنها را تبریک گفت.

عکس یادگاری دسته جمعی نیز پایان بخش این دیدار و گفت‌وگو بود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سعید حسنی‌پور

المپیک گل سرسبد کاراته ایران است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سعید حسنی‌پور درباره آخرین وضعیت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.