صفحه اصلی / اجتماعی / جامعه و شهری / برگزاری جشنواره «شادستان تهران» در سرخه حصار

برگزاری جشنواره «شادستان تهران» در سرخه حصار

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 13 از برگزاری جشنواره بزرگ تابستانی " شادستان تهران " با محوریت محلات همزمان با فرا رسیدن فصل تابستان و ایام فراغت در پارک جنگلی سرخه حصار خبر داد.

سرخه حصار

به گزارش کسب و کار نیوز، ابراهیمی سوته با اشاره به اینکه این جشنواره به همت اداره فرهنگی از شب گذشته به مدت ۱۱ شب در پارک جنگلی سرخه حصار میزبان شهروندان است، تصریح کرد: با اجرای ویژه برنامه های با نشاط در این طرح تلاش می کنیم تابستانی شاد را برای اقشار مختلف منطقه اعم از کودکان، نوجوانان، جوانان، زنان، مردان، دانش آموزان دختر و پسر، دانشجویان و … رقم بزنیم؛ چرا که تعطیلات تابستان فرصت مناسبی است تا بتوانیم نشاط اجتماعی را به جامعه بازگردانیم.

وی افزود: این برنامه ها با رویکرد اخلاق مداری، محله گرایی،خانواده محوری، توجه به گروه های اجتماعی، مشارکت جویی در فعالیتها و هویت افزایی و تقویت وحدت ملی در راستای توسعه آگاهی و تقویت ظرفیت های اجتماعی شهر با استفاده از فرصت اوقات فراغت، ایجاد نشاط اجتماعی مبتنی بر فرهنگ اصیل ایرانی و موازین غنی اسلامی و توسعه تفریحات سالم در شهر برگزار می شود.

به گفته وی، این جشنواره با مشارکت و تعامل محلات سیزده گانه منطقه ۱۳ و با هدف ارتقای سطح آگاهی شهروندان و غنی سازی اوقات فراغت شهروندان و ساکنین این منطقه برگزار و پذیرای شهروندان است.

وی ادامه داد: برپایی استیج، استندآپ کمدی با حضور هنرمندان مجرب، اجرای ویژه برنامه های کودک و نوجوان همراه با قصه گویی و اجرای مسابقات شاد و آموزنده، سخنرانی های کوتاه و موثر و جذاب توسط سخنرانان مجرب با موضوع حقوق و تکالیف شهروندی، دعوت و تقدیر از چهره های علمی و ورزشی و ..، برگزاری مسابقات شاد و مفرح خانوادگی به همراه اهدای جوایز، ویژه برنامه های هنری شامل شعرخوانی، شاهنامه خوانی، حافظ خوانی، اجرای نمایش های کوتاه و سرگرم کننده، اجرای برنامه موسیقی فاخر توسط گروه های هنری و خوانندگان شاخص، پوشش خبری از طریق شبکه رادیویی جوان و اجرای و ده ها برنامه شاد و مفرح دیگر از جمله برنامه های این جشنواره است.

بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۳ تاکید کرد: این جشنواره از تاریخ ۱۵ الی ۲۸  تیرماه پس از نماز مغرب و عشاء در پارک جنگلی سرخه حصار پذیرای عموم شهروندان است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

صدور ضمانت‌نامه برای زنان سرپرست خانوار

به گزارش کسب و کار نیوز ، صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری بخش تعاون در سال ۱۳۸۸ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.