صفحه اصلی / ورزشی / کشتی و رزمی / سرمربی تیم قهرمان کشتی فرنگی دانش‌آموزی: کشتی مدارس از بین رفته بود
سرمربی تیم قهرمان کشتی فرنگی دانش‌آموزی: کشتی مدارس از بین رفته بود

سرمربی تیم قهرمان کشتی فرنگی دانش‌آموزی: کشتی مدارس از بین رفته بود

سرمربی تیم کشتی فرنگی دانش‌آموزی خوزستان گفت: سال‌های زیادی کشتی در مدارس کشور از بین رفته بود.

دومین دوره لیگ کشتی نونهالان و نوجوانان مشهد

محمدامین کجباف در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا منطقه لرستان، با اشاره به قهرمانی تیمش در پیکارهای دانش‌آموزی مقطع متوسطه اول اظهار کرد: برای کسب قهرمانی به این رقابت‌ها آمده بودیم و با ۷ طلا و ۲ برنز و کسب ۲۳۵ امتیاز عنوان نخست را به دست آوردیم.
وی ادامه داد: برای اینکه امسال در رده نونهالان نخستین دوره پیکارهای قهرمانی آسیا به میزبانی ایران برگزار می‌شود، تمام استان‌ها با تمام قوا شرکت کرده و سطح کیفی و کمی پیکارها خوب و راضی‌کننده بود.

سرمربی تیم کشتی فرنگی دانش‌آموزی خوزستان با اشاره به اقدام مشترک فدراسیون کشتی و دانش‌آموزی برای برگزاری این رقابت‌ها، تأکید کرد: قطعاً این کار به رشته کشتی در مدارس که سال‌ها از بین رفته بود و هیچ فعالیتی در این رشته صورت نمی‌گرفت، کمک شایانی خواهد کرد و ادامه این روند باعث پیشرفت کشتی کشورمان می‌شود.
کجباف با بیان اینکه ورزش دانش‌آموزی را باید جدی‌تر بگیریم، افزود: استعدادها اگر در سنین کم مشخص و با آنان کار شود، ورزش کشور پیشرفت بیشتری می‌کند.
وی درباره اینکه امکان دارد عضو کادر فنی تیم ملی نونهالان برای حضور در پیکارهای قهرمانی آسیا باشد، گفت: آقای کاکاحاجی سرمربی تیم ملی است که هم‌استانی بنده بوده و هر تصمیمی بگیرد ما تابع آن هستیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سعید حسنی‌پور

المپیک گل سرسبد کاراته ایران است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سعید حسنی‌پور درباره آخرین وضعیت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.