صفحه اصلی / استان ها / سیستان و بلوچستان / راهبرد آمریکا افزایش فشار اقتصادی بر ایران است
راهبرد آمریکا افزایش فشار اقتصادی بر ایران است

امام جمعه زاهدان:

راهبرد آمریکا افزایش فشار اقتصادی بر ایران است

امام جمعه زاهدان گفت: راهبرد کلان آمریکا افزایش فشار اقتصادی بر ایران است.

امام جمعه زاهدان

به گزارش کسب و کار نیوز، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلی قدس زاهدان ضمن تسلیت فرا رسیدن روز شهادت امام جعفر صادق (ع) اظهار کرد: مکتب امام صادق علیه السلام ، مکتب امامت، خلافت الهی و هدایت انسان ها است.

وی بیان کرد: از مزایای دین مبین اسلام، ایجاد هماهنگی میان دنیا و آخرت، از راه توجه متعادل به امور معنوی و مادی است؛ چرا که دین اسلام، مادیات را مقدمه معنویات و دنیا را وسیله‌ای برای آخرت می داند.

امام جمعه زاهدان در ادامه گفت: امام جعفر صادق(ع) سر منشا خیرات و برکات فراوانی بودند . 

وی افزود: یکی از مهم‌ترین کانون‌های علوم اسلامی دانشگاه منتسب به امام جعفرصادق (ع) است . 

نماینده ولی فقیه در استان در ادامه با اشاره مشکلات اقتصادی مردم اظهار کرد: دولت حل مشکلات اقتصادی، ایجاد اشتغال، تولید و خروج از رکود را در اولویت های برنامه های خود قرار دهد.

خطیب نماز جمعه زاهدان تصریح کرد: دولت ابتدا باید نیاز‌های جامعه را رصد و ارزیابی کند و سپس رونق اقتصادی، عبور از رکود و مبارزه با فساد اقتصادی را برای دستیابی به تولید و اشتغال پایدار برنامه‌ ریزی کند.

وی گفت: جنگ اقتصادی آمریکا علیه ایران بعد از برجام وارد مرحله جدیدی شده است، جنگ اقتصادی علیه ایران جزو سوژه‌های مهم امنیت ملی آمریکا محسوب می شود و در اسناد آنها آمده است . 

امام جمعه زاهدان ادامه داد: دشمنان برای رسیدن به اهداف خود از عربستان و اتحادیه عرب استفاده کردند و آنها را با خود همسو کردند، راهبرد کلان آمریکا افزایش فشار اقتصادی بر ایران با استفاده از تحریم تهدید است . 

وی افزود: آمریکایی‌ها در جنگ نظامی دچار یاس شده‌اند اما جنگ روانی را آغاز کرده اند، در این میان مقام معظم رهبری راهبردهایی را تعیین کردند و آن این است که باور به حل مشکلات اقتصادی با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی داشته باشیم و بی اعتمادی به کشورهای غربی را تقویت کنیم . 

خطیب نماز جمعه زاهدان گفت: وزارت خارجه باید با تمام وجود در مذاکرات توجه ویژه به منافع ملی داشته باشند، دولت مردان باید سرعت و دقت کار را مورد توجه قرار دهند زیرا عرصه اقتصادی شبیه جنگ نظامی است و فرصت آزمون خطا نداریم . 

وی با اشاره به لزوم امید آفرینی و ایجاد چشم انداز مثبت در کشور، گفت: دشمن تلاش دارد دل مردم را خالی کند و آینده کشور را نابود شده معرفی کند که لازم است مردم و مسؤولان در این زمینه هوشیار باشند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سقوط ۳۴ درخت در پی وزش باد و بارندگی‌های اخیر در زاهدان

سقوط ۳۴ درخت در پی وزش باد و بارندگی‌های اخیر در زاهدان

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, داوود شاقوزایی با بیان اینکه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.