چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / استان ها / خراسان شمالی / اختلال در بازار نفت ایران به ضرر دنیاست
اختلال در بازار نفت ایران به ضرر دنیاست

امام جمعه بجنورد:

اختلال در بازار نفت ایران به ضرر دنیاست

امام جمعه بجنورد با تاکید بر مواضع قاطعانه رئیس جمهور در خصوص صادرات نفت ایران، گفت: اگر نفت ایران صادر نشود، قطره ای نفت به دنیا صادر نخواهد شد.

امام جمعه بجنورد

به گزارش کسب و کار نیوز، حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه بجنورد در مصلی امام خمینی(ره) اظهار کرد: موضع گیری مقتدرانه رئیس جمهور در برابر یاوه گویی دشمن نشان داد ایران اسلامی در هیچ شرایطی تن به ذلت نمی دهد.

وی اضافه کرد: در دفاع از حق، رئیس جمهور تربیت شده در مکتب امام صادق(ع) همین گونه رفتار می کند و غیر از این انتظاری نیست.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در ادامه سخنان خود با اشاره به گرانی های اخیر و اخلال در بازار ارز و سکه، خاطرنشان کرد: شرکت هایی که با ارز دولتی در بازار گران فروشی کرده و اختلال در اقتصاد و معیشت مردم به وجود آوردند، باید به اشد مجازات محکوم شوند.

یعقوبی با بیان اینکه  انقلاب اسلامی مخالف زندگی اشرافی گری و سکه و ترویج فرهنگ غرب است، اظهار کرد: افرادی با پول و ثروت به مردم خیانت کرده و تعادل بازار را برهم می زنند که نتیجه آن ایجاد مشکل در زندگی مردم عادی جامعه است.

وی ادامه داد: از مسئولان مربوطه انتظار می رود با خیانتکاران برخورد جدی داشته باشند.

وی با بیان اینکه  امروز کشور نیاز به صداقت و خدمت بی‌منت دارد، اضافه کرد: مسئولان با مردم تعامل صادقانه داشته باشند و به مصداق امام صادق(ع) با محبت و صداقت با مردم رفتار کنند.

امام جمعه بجنورد در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه امروز دشمن زندگی پایه مردم و اقتصاد کشور را هدف قرار داده است، تصریح کرد: با انسجام ملی و دوری از اشرافی گری، به فکر خدمت و حل مشکلات مردم و مقابله با تهاجم دشمنان باشیم.

حجت الاسلام یعقوبی سه عامل سست عنصری، تنبلی و کوتاه همتی را موجب نرسیدن انسان به کمال و کوتاهی در خدمت به مردم دانست.

وی با اشاره به امنیت کشور و ضمن تقدیر از نیروی انتظامی در برقراری امنیت و برخورد با آشوب گران نیز گفت: رعایت عفاف و حجاب مهم ترین راه ایستادگی در برابر خواسته های دشمنان است و از این رو به عده ای که مانند عروسک بازیچه دست دشمن به بی بند و باری دامن می زنند نباید اجازه داد ارزش های جامعه را زیر پا بگذارند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وضعیت فروش شیر

وقتی وضعیت فروش شیر از دامداران خراسان شمالی دوباره شیر تو شیر می شود

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, حسینعلی حصاری با اشاره به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.