صفحه اصلی / سیاسی / بین الملل / اختصاص ۱۰۰ میلیون دلار به بنگلادش برای آوارگان روهینجایی
اختصاص ۱۰۰ میلیون دلار به بنگلادش برای آوارگان روهینجایی

اختصاص ۱۰۰ میلیون دلار به بنگلادش برای آوارگان روهینجایی

بانک توسعه آسیا امروز (جمعه) از اختصاص ۱۰۰ میلیون دلار به بنگلادش برای ارتقای ارائه تسهیلات به آوارگان روهینجایی خبر داد.

باران در کمپ آوارگان روهینجایی

به گزارش کسب و کار نیوز، به نقل از خبرگزاری رویترز، بنگلادش با چالش رسیدگی به اردوگاه‌های آوارگان روهینجایی در منطقه “کاکس بازار” در جنوب این کشور روبروست که با ورود ۷۰۰ هزار تن از این افراد از میانمار در نتیجه سرکوب توسط ارتش میانمار در اوت گذشته میلادی بدتر شده است.

تاکه‌هیتو ناکائو، رئیس بانک توسعه آسیا گفت: پروژه بانک در فاز نخست خود به دنبال ارائه زیرساخت‌های اولیه و خدمات بنیادین برای تسهیل در روند زندگی آوارگان روهینجایی و کمک به آنها برای در امان ماندن از گرسنگی، بیماری و بلایاست.

این پروژه شامل بازسازی جاده‌های ارتباطی اردوگاه‌های آوارگان به انبارهای مواد غذایی و مراکز توزیع، بیمارستان‌ها، مدارس و دسترسی به سرویس‌های اورژانس می‌شود.

همچنین هدف از این پروژه تسریع در روند مدیریت بلایای طبیعی در صورت بروز طوفان و باران‌های موسمی به وسیله ایجاد پناهگاه‌های موقت، ایجاد موانع در برابر سیلاب‌ها و ایجاد شبکه فاضلاب است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

آغاز به کار اجلاس رسمی بانک توسعه اسلامی در ریاض با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی/مذاکره برای تامین مالی ۳ پروژه جدید ایران از سوی بانک توسعه اسلامی

به گزارش کسب و کار نیوز ، سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.