صفحه اصلی / ورزشی / کشتی و رزمی / طلایی نوجوانان جهان: مدالم را به مرزبانان تقدیم می‌کنم/ الگوی اخلاقی‌ام تختی است
طلایی نوجوانان جهان: مدالم را به مرزبانان تقدیم می‌کنم/ الگوی اخلاقی‌ام تختی است

افتخار می‌کنم که پدرم یک مرزبان است

طلایی نوجوانان جهان: مدالم را به مرزبانان تقدیم می‌کنم/ الگوی اخلاقی‌ام تختی است

کشتی‌گیر طلایی نوجوانان جهان تاکید کرد که الگوی اخلاقی اش تختی و الگوی فنی اش گودرزی است.

علیرضا عبدالهی

علیرضا عبداللهی در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی ایسنا به کرواسی، درباره کسب مدال ارزشمند طلای کشتی آزاد نوجوانان جهان، اظهار کرد: : خدا را شکر می‌کنم توانستم با کسب مدال طلا مزد زحماتم را بگیرم و باعث شادی دل مردم عزیز کشورم شوم. از این که همه اعضای تیم با کسب عنوان قهرمانی تیمی در جهان به هدف شان رسیدند بسیار خوشحالم و امیدوارم این موفقیت باعث توجه هر چه بیشتر مسئولان به کشتی و نوجوانان آزادکار شود.

آزادکار وزن ۹۲ کیلوگرم تیم‌ ‌ملی که عملکرد بسیار خوب وی در این رقابت‌ها با تحسین کارشناسان و طرفداران حاضر در سالن همراه بود، درباره پیروزی‌های قاطع خود مقابل رقبا گفت: پس از  کسب مدال طلای آسیا عزمم را برای رسیدن به مدال طلای جهان جزم کرده بودم و قطعا اهداف بزرگتری را نیز در سر دارم. امیدوارم بتوانم به همین شکل ادامه بدهم و به اهداف بزرگی که دارم برسم. امسال آخرین سال حضورم در رده نوجوانان است و قصد دارم این افتخارات را با تلاش و سختی بیشتر در رده جوانان نیز بدست بیاورم.

وی با اشاره به این که در هر مبارزه‌ای به دنبال ارائه کشتی زیبا و هجومی و برد قاطع است، گفت‌: خوشحالم که خدا کمکم کرد تا شرمنده خانواده و مربیانم نشوم. با آنالیز خوبی که با کمک مربیان  تیم‌ ‌ملی از  حریفانم داشتم با برنامه روی تشک آمدم و برای همه دقایق مبارزه برنامه داشتم.

وی که ساکن منطقه شوش در تهران است و زیر نظر صادق گودرزی نایب قهرمان المپیک تمرین می‌کند، در پاسخ به این سوال که کشتی را از کجا آغاز کرده است، خاطر نشان کرد: به خاطر شغل پدرم که یک مرزبان است و به شغل او نیز افتخار می‌کنم، کشتی را از استان هرمزگان آغاز کردم. چهار سال در بندرعباس کشتی گرفتم و پس از آن به تهران آمدیم و شش یا هفت است که در تهران کشتی را به صورت حرفه ای دنبال می کنم. در تهران زیر نظر مربیان عزیزم صادق گودرزی، تقی اکبرنژاد و هادی داداشی کار می کنم و جا دارد از همه آن ها بخاطر زحمات زیادی که برایم کشیدند تشکر کنم.

دارنده مدال طلای نوجوانان جهان و آسیا در سال ۲۰۱۸ با بیان این که مدال جواب کوچکی برای زحمات خانواده اش است، گفت‌: مدال طلای جهان را به همه مرزبانان کشورم تقدیم می‌کنم، افراد زحمتکش و بی ادعا که در شرایط دشوار مالی زندگی می‌گذرانند و در بسیاری از نقاط آب ندارند و یا در برف شدید از مرزها حفاظت می‌کنند اما  با این وجود کمتر دیده می‌شوند. امیدوارم مسئولان خیلی بیشتر از  این ها به این قشر زحمتکش که به خاطر امنیت مردم و کشور در شرایط سختی زندگی می کنند توجه کنند. 

عبداللهی در پایان در پاسخ به این سوال که کدام یک از کشتی گیران را الگوی خود می داند خاطرنشان کرد: به لحاظ اخلاقی آقا تختی را الگوی خودم می دانم و به لحاظ فنی نیز صادق گودرزی الگوی من است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سعید حسنی‌پور

المپیک گل سرسبد کاراته ایران است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سعید حسنی‌پور درباره آخرین وضعیت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.