صفحه اصلی / اصناف / نمایشگاه ها و همایش ها / زمان ثبت‌نام در برنامه‌های جانبی الکام استارز آغاز شد
زمان ثبت‌نام در برنامه‌های جانبی الکام استارز آغاز شد

زمان ثبت‌نام در برنامه‌های جانبی الکام استارز آغاز شد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از کافه دانش، شما می توانید در یک یا هر سه برنامه  شامل  اتاق شتاب، الکام پیچ و آوردگاه سرمایه ثبت نام و شرکت کنید. این سه برنامه به شرح زیر است:

• اتاق شتاب: فرصتی کم‌نظیر برای گفتگو با افراد با تجربه، مشاوران، بنیان‌گذاران و منتورهای برتر زیست‌بوم کارآفرینی ایران و اروپا در حوزه های ارزیابی ایده‌ها، کشف نیازهای موجود در بازار، تیم سازی و کار تیمی، راه‌اندازی و شکل‌دهی به استارتاپ ها، شتابدهی استارتاپ ها، توسعه کسب‌وکار، مذاکره با سرمایه‌گذار و جذب سرمایه است. ثبت نام در این برنامه برای عموم علاقمندان آزاد و مبلغ آن ۱۵۰ هزار تومان است. برای استارتاپ‌هایی که در نمایشگاه الکام استارز و الکام گیمز غرفه دارند، ۷۵ هزار تومان محاسبه می‌شود.

• الکام پیچ: در الکام‌پیچ، استارتاپ‌ها کسب و کارشان را در زمان محدودی برای پنلی از داوران خبره ارائه کرده و نظرات آنان را دریافت می‌کنند. درپایان بهترین تیم‌ها معرفی می‌شوند. ثبت نام در این برنامه برای عموم علاقمندان آزاد و مبلغ آن ۱۰۰ هزار تومان است.

• آوردگاه سرمایه: اگر محصول و خدمات شما تشنه توسعه است و منتظر یک سکوی پرش هستید، آوردگاه سرمایه راه حل شماست که طی آن گروهی از سرمایه‌گذاران پرتجربه فعال در بخش‌های مختلف اقتصادی و صنعتی کشور در نشست‌هایی ویژه مشتاق تعامل با شما هستند. ثبت نام این برنامه‌ها در روز چهارشنبه ۱۳ تیرماه ساعت ۹ شروع شده و در روز ۱۵ تیرماه ساعت ۲۴ به پایان می‌رسد. ظرفیت هر سه برنامه محدود بوده و اولویت با کسانی است که زودتر ثبت‌نام کنند.

همچنین مطالعه کنید:

مبین‌نت، پیشرو در هوشمندسازی بانکداری سنتی

  به نقل از روابط‌عمومی مبین‌نت، بهبود تجربه مشتری یکی از اهداف برجسته در به‌کارگیری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.