صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / رتبه‌های برتر “اینوتکس‌ پیچ” راهی “جیتکس” می‌شوند
رتبه‌های برتر “اینوتکس‌ پیچ” راهی “جیتکس” می‌شوند

همزمان با افتتاح "اینوتکس هفتم" اعلام شد

رتبه‌های برتر “اینوتکس‌ پیچ” راهی “جیتکس” می‌شوند

مدیر فن بازار ملی ایران از حضور ۱۳جزء اکوسیستم نوآوری در هفتمین نمایشگاه فناوری و نوآوری خبر داد و گفت: مرحله نهایی "اینوتکس پیچ" در این نمایشگاه برگزار می‌شود و استارتاپ‌های برتر به نمایشگاه "جیتکس" ۲۰۱۸ اعزام می‌شوند.

اینوتکس2018

به گزارش کسب و کار نیوز، هفتمین نمایشگاه فناوری و نوآوری(اینوتکس) امروز- ۱۴ تیرماه- آغاز به کار کرد و در مراسم افتتاحیه از لوگوی آن رونمایی شد.

مدیر فن بازار ملی ایران در این مراسم با بیان اینکه این نمایشگاه تا روز شنبه ۱۶ تیر ادامه دارد، اظهار کرد: این نمایشگاه از سال ۲۰۱۲ با حضور شرکت های خارجی آغاز به کار کرد.

اکبر قنبرپور با بیان اینکه از سال ۲۰۱۴  شرکت‌های ایرانی به این نمایشگاه اضافه شد، خاطر نشان کرد: با توجه به رشد سریع اکوسیستم فناوری در کشور، از سال گذشته تصمیم گرفته شد تا استارتاپ‌ها و شتاب‌دهنده ها در این رویداد فناوری حضور یابند.

وی حضور کلیه اجزاء اکوسیستم را از ویژگی‌های هفتمین دوره نمایشگاه اینوتکس دانست و یادآور شد: بر این اساس در این نمایشگاه ۱۳ جزء مختلف اکوسیستم نوآوری چون مخترعان، شرکت‌های فناور، VC  ها و سرمایه گذاران مشارکت دارند.

مدیر فن بازار ملی ایران با اشاره به بخش‌های مختلف این دوره از نمایشگاه ایتوتکس، اظهار کرد:  در بخش رویدادی این نمایشگاه نشست‌های شبکه سازی نوآوری، شهر هوشمند و نشست فناوری‌های حوزه انرژی‌های تجدید پذیر کشورهای D۸ برگزار خواهد شد.
وی در عین حال از برگزاری رویداد اینوتکس پیچ در  این نمایشگاه خبر داد و گفت: رقابت اینوتکس پیچ از ماه های قبل آغاز شد و مرحله نهایی این آن در این نمایشکاه برگزار می شود.

به گفته وی استارتاپ های برتر با همکاری اتاق بازرگانی به “جیتکس ۲۰۱۸ ” اعزام خواهند شد.

دبیر اجرایی هفتمین نمایشگاه اینوتکس نشست استارتاپ‌ها با سرمایه‌گذاران را از دیگر بخش‌های این نمایشگاه عنوان کرد و گفت: در طی سه روز برگزاری نمایشگاه برای برگزاری ۱۱۰ نشست میان سرمایه گذاران و استارتاپ‌ها برنامه ریزی شده است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.