صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / تخصیص ارز دولتی برای شرکت در کنفرانس‌های بین‌المللی و سفرهای پژوهشی
تخصیص ارز دولتی برای شرکت در کنفرانس‌های بین‌المللی و سفرهای پژوهشی

معاون دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان خبرداد

تخصیص ارز دولتی برای شرکت در کنفرانس‌های بین‌المللی و سفرهای پژوهشی

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از اعطای ارز دولتی به دانشجویان و اساتید اعضای هیات علمی برای مسافرت‌های پژوهشی و شرکت در کنفرانس‌های بین‌المللی خبر داد.

 

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، دکتر پرویز کوخایی منطقه سمنان، با اعلام این خبر اظهار کرد: این تسهیلات با هدف ارتقاء علمی و بهره‌مندی اساتید و دانشجویان از دستاوردهای روز دنیا پیش‌بینی شده است.

وی ادامه داد: براساس قانون این تسهیلات و خدمات به کلیه دانشجویان و اعضاء هیات علمی که برای شرکت در کنفرانس‌های علمی خارج از کشور و یا فرصت­‌های مطالعاتی که از جانب دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان اعزام شوند، تعلق می‌گیرد.

این عضو هیات علمی علوم پزشکی سمنان با بیان اینکه مطابق مقررات ارز تخصیصی به نرخ دولتی به دانشجویان و اساتید مشمول این طرح اختصاص می‌یابد، افزود: به‌دنبال هماهنگی انجام شده با معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همچنین هماهنگی‌های لازم با بانک تجارت شعبه مرکزی استان به عنوان بانک عامل این طرح، اساتید و دانشجویان می‌توانند از این مزایا بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه مشمولین این طرح از سوی دانشگاه علوم پزشکی استان معرفی می‌شوند، اظهار کرد: متقاضیان برای استفاده از این طرح، می‌بایست درخواست و مستندات خود را به معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی سمنان تحویل دهند.

کوخایی در پایان تصریح کرد: استفاده از فرصت مطالعاتی اعضای هیات علمی دانشگاه به منظور ایجاد فرصت لازم برای بهره‌گیری اعضای هیئت علمی دانشگاه از دستاوردهای علمی و پژوهشی و آشنایی آنها با دانش نوین در عرصه‌های علوم پزشکی و انتقال و تبادل اطلاعات و تجارب حاصله، پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.